zondag 27 maart 2016

Manieren om je notitieboekje in te vullen.

Hi allemaal,

Ik koop altijd veel te veel notitieboekjes. Ik denk dan altijd ‘Dat ga ik daar voor gebruiken’ maar uiteindelijk doe ik er niks mee en komt er veel te veel stof op te liggen, oeps. Vandaag heb ik een paar leuke tips voor jullie wat jullie met notitieboekjes kunnen doen. Benieuwd wat je er mee kan doen? Kijk snel mee.
 
bron: PINTEREST


Lifegoals
Je kan je dingen die in je leven nog wil doen opschrijven in een notitieboekje.

Maandgoals
Je kan elke maand je goals opschrijven van die desbetreffende maand.

Scrapbook
Als je creatief bent, kan je er ook een scrapbook van maken.

Dagboek
Je kan het als dagboek gebruiken, leuk om te lezen voor later.

Geheime dingen
Je kan allerlei wachtwoorden van je erin schrijven, om zo het beter te onthouden.

School
Je kan je samenvattingen en aantekeningen van school erin maken.

bron: PINTEREST

Recepten
Je kan je favoriete recepten bundelen in een notitieboekje.

Muziek
Schrijf nieuwe muziek op die je later nog wil gaan luisteren.

Vragen
Zet er allerlei vragen in, die je pas over een aantal maanden/jaren gaat beantwoorden.

Maandplanner
Maak een planner waar je alles voor de komende maand inzet.

Landen
Schrijf er allemaal landen en plekken in waar je nog heen wilt gaan.


Wat doe jij altijd met een notitieboekje? En hoeveel heb je er?
 
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: