zaterdag 5 maart 2016

Mascha Feoktistova als voorbeeld zien.

Hi allemaal,

Er zijn veel mensen waar ik echt tegen op kijk, maar als ik daarvan één moet noemen is dat Mascha Feoktistova van Beautygloss . Ik kan wel zeggen dat ze de moeder is van de blog- en YouTube wereld. Ze maakt al zoveel jaren video’s en steekt er ook veel tijd, energie en moeite in en dat zie je ook goed terug in de kwaliteit. Mascha is echt één van mijn voorbeelden en één van mijn voorbeelden waarvan ik elke dag steeds weer opnieuw leer.

bron: BEAUTYGLOSS

Ik denk dat zij, naast ook andere bloggers zoals Teske, Jiami en Serena, één van mijn grootste blog voorbeelden is. Ik zie haar ook echt als voorbeeld en niet alleen haar blog maar ook als persoon. Ze is altijd spontaan tegen iedereen en weet hele goede keuzes te maken waarvan ik elke keer weer opnieuw leer. Mascha is echt een prachtvrouw. Ze heeft zoveel dingen meegemaakt maar je kan echt merken dat ze daarvan dingen heeft geleerd om wel of niet te doen, maar ook dat je kan zien dat iemand die het minder heeft uiteindelijk toch een wauw factor krijgt maar één van de geweldigste banen (voor mij dan) van de wereld. Mascha is echt een pracht als het alleen al gaat om het innerlijk.

Ik merk ook dat ik steeds trotser op haar begin te worden. Ik kijk haar nu al zo lang en zie haar ook groeien. Ze maakt steeds betere en grote keuzes en haar blog wordt steeds groter. Ze doet nu zoveel dingen naast het bloggen. Ze speelt onder andere mee in videoclips en films en ze heeft haar eigen merchandise ontwikkelt. Wat ook één van de mooiste dingen is waar ik haar in heb zien groeien is haar eigen wimpers. Ik volgde dat gebeuren al een tijdje en ik was zo nieuwsgierig wat het nou precies was. Nu als ik in de Etos kom en de pakjes zie hangen brengt dat toch een soort van trots gevoel mee. Mascha is van zo klein, zo iets groots geworden. Ze is bekend bij een heel groot publiek en ze komt ook vaak op tv, bijvoorbeeld EditieNL. Zo leuk om dat te zien! Dat brengt toch een gevoel van trots met je mee omdat je haar al zo lang volgt.
 
bron: LAVIESAGISTA

Mascha is vorige week ook ten huwelijk gevraagd door Gregor. Ik zat echt te smachten op zo’n nieuws, omdat ik hun echt zo’n leuk stel vind samen. Ze passen ook precies bij elkaar en bijvoorbeeld door humor. Hun hebben precies dezelfde humor en dat merk je ook in de vlogs. Ik vind het ook altijd zo leuk als Gregor de camera overneemt van Mascha omdat ze toevallig met iets bezigs is, ziek is, of gewoon nog in bed ligt. Gregor pakt alles zo goed op en kan ook goed omgaan met privacy die ze hebben. Dat is ook zo’n punt. Hun privacy is zo goed opgesteld. Mascha laat express dingen niet zien en dat is ook echt heel slim gedaan.

Ik vind Mascha echt zo geweldig en ik vind het super dat ze ten huwelijk gevraagd is door Gregor. Ben benieuwd naar de vlog want ik hoorde dat ze gefilmd had. CUTE!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: