maandag 14 maart 2016

Mijn avontuur van 1 jaar geleden.

Hi allemaal,

Vandaag is het precies een jaar geleden. Een jaar geleden ging ik een dagje shoppen in Hilversum en daarna naar That’s Live toe. Deze dag zou ik dus echt nooit vergeten, nooit meer. 14 maart staat echt in mijn geheugen geschrift. Maar waarom?
 
"Domien keek dus verbaasd en zei 'Hoe heet je dan'. Alisa antwoorde voor mij en zei 'Het is DE Marit' en Domien zei 'DE Marit' en gaf me een knuffel."
 
 


14 maart was de allereerste keer dat ik Domien in het echt zag. Het kwam ook heel onverwachts en ik wist helemaal niet dat hij zou komen. Ik kwam hem toevallig tegen in de HM en ik ben nog nooit zo verlegen geweest. Ik was namelijk nog helemaal in schok, want ik had dit totaal niet verwacht. Ik zei nog tegen Alisa die mee was ‘Goed om je heen kijken, want Hilversum is een mediastad dus je kan bekende mensen tegen komen’. Ik zei dat meer als grap, want ik had altijd een zwakte voor bekende mensen. Ik had namelijk verwacht dat ik Luuk Ikink tegen zou komen van RTL Late Night omdat ik wist dat hij in Hilversum zijn boodschappen deed. Heel apart natuurlijk, en heel raar. Maar ik kwam dus Domien tegen in de HM.

"Ik rende snel naar mijn moeder en oma en zei dat Domien er was. Ik snel naar hem toe rennen en ik zei heel droog 'hallo' en hij keek om."

Ik was echt super verlegen en durfde bijna niks te zeggen. Gelukkig was mijn woordvoerder Alisa mee, en zij zei dingen als ik er niet uit kwam. Heel handig zo’n vriendin haha. Ik was nog steeds in schok, en daarna ook nog steeds. We gingen daarna eten bij de Mac Donalds en ik kreeg geen hap door mijn keel. Daarna gingen we lopen naar het BNN kantoor en toen heb ik onderweg heel hard Domien zijn jingle zitten zingen, heel irritant overigens voor de bewoners van Hilversum maar op dat moment boeide mij dat niet meer want ik wist dat ik Domien had gemeet en dat ik hem bij het BNN kantoor gewoon weer ging zien.
 
"Het was echt een droom die uitkwam. Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren. Dat ik Domien zou ontmoeten en hem tegen komen. Nederland is zo groot en dan net hem tegen komen, bijzonder!"
 
Als je wilt weten hoe de hele dag is verlopen kan je HIER  klikken voor het artikel wat ik maakte en bereid je voor: teveel fangirl.

Deze dag vergeet ik echt nooit meer, wat was het leuk en wat was het een schok.


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: