woensdag 16 maart 2016

Mijn dagelijkse make-up producten.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie met mijn producten die ik elke keer gebruik als ik make-up op heb. Ik heb niet elke dag producten op , maar als ik make-up op heb dan gebruik ik deze producten. Make-up heb ik op als ik een dagje weg ga, als ik naar event ga of als ik gewoon zin heb om het te doen. Benieuwd welke producten ik gebruik? Kijk snel mee!

 
 

 
Dit is de dagelijkse make-up dat ik gebruik. Ik vind van mezelf dat ik gemiddelde producten gebruik, niet veel maar ook niet heel weinig. Ik gebruik vooral budget producten, van Essence en Catrice.
 
Dit zijn de gezichtsproducten die ik gebruik. Naast deze producten maak ik ook gebruik van een dagcrème, maar die kon ik op dit moment even niet vinden. Hij is ook niet speciaal, want het is zo’n standaard product in het assortiment. Ik gebruik een foundation van Catrice, een concealer van Essence en dat doe ik met een foundation kwast van de Hema. Meestal dep ik met mijn vingers de concealer en doe ik met de kwast mijn foundation, want zo is het effect mooier.
Dit is de mascara die ik gebruik. Hij is van Essence en hij maakt je wimpers heel erg vol. Soms zit er wel eens een klontje in, maar die haal ik dan zelf weer weg. Ik vind deze mascara heel fijn werken, want het effect nadat ik het heb opgedaan is ontzettend mooi.
 
 
8Dit product heb ik nog niet zo lang. Dit is de lipscrub van de Lush. Deze gebruik ik niet iedere dag, maar die wil ik wel even benoemen want hij is echt heel fijn. Mijn lippen zijn er duidelijk op verbeterd en ze worden er heel glad en zacht door. Normaal heb ik altijd velletjes op mijn lippen, maar die gaan dan weg.
 
Dit product gebruik ik altijd als laatste. Dit product is namelijk een Compact Powder en dit zorgt ervoor dat alles op zijn plaats blijft zitten. Ook zorgt deze poeder ervoor dat je niet zo glimt.

Welke producten gebruik jij altijd?

Liefs,
Marit

1 opmerking:

Donna Rommers zei

Hoi Marit! Ik zoek al een tijdje naar een conpact powder! Waar is de jouwe van?