zaterdag 19 maart 2016

Plekken in Nederland waar ik graag kom.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een ander soort artikel dan normaal. Dit keer gaat het niet over beauty, fashion of lifestyle, maar het gaat om plekken waar ik graag kom. Welke plekken in Nederland, welke steden, vind ik nou ontzettend mooi. De steden staan trouwens niet in een vaste volgorde. Vandaag ga je daar achter komen!
 
Amsterdam. (De Dam)


De eerste die ik wil behandelen is Amsterdam. Amsterdam is een stad waar je eerst misschien zou van zeggen, ‘Nee, is te druk’ maar ik houd wel van zulke drukte. Ik vind de grachten nog steeds super mooi en al die mini kleine straatjes ben ik ook verliefd op. Ik vind Amsterdam echt een bruisende stad. Het enigste nadeel is dat je steeds Wiet ruikt door de stad heen.

De tweede is Hilversum. Hilversum heb ik gekozen omdat dit de mediastad is van Nederland en ik er ook vaak kom. Ik kom vaak in het Noord gedeelte waar ook het mediapark is. Ik ben al heel vaak in Hilversum geweest, en ik vind het echt een leuke plek om te komen. Als ik slaag voor mijn examen, kom ik er nog veel vaker. Ik ga namelijk een opleiding volgen in Hilversum aan het ROC.
 
Hilversum. (de tunnel bij Hilversum Media Park Trein Station)

De derde die ik benoem is Utrecht. Utrecht is een stad die ik meestal ken van het station. Eerder kwam ik nooit echt in de stad, maar ik ben er laatst wel geweest. Het is een stad die nog wordt onderschat. Er zijn veel leuke eet- en drinktentjes en er zijn ook grachten. Utrecht is echt een stad waar je heen moet gaan.

De vierde stad waarover ik het ga hebben is Zwolle. Misschien ligt het voor de hand, omdat ik in de buurt van Zwolle woon, maar Zwolle is een stad die nog niet heel bekend is. Het ligt namelijk ook niet echt in de randstad maar in Zwolle zijn veel leuke tentjes waar je heerlijk een kopje thee kan drinken. Deze tentjes zitten dan niet perse in het centrum, maar iets minder vindbaar.


Welke plekken in Nederland vind jij leuk om te bezoeken?


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: