maandag 7 maart 2016

Q&A #2 Vriendin van Domien, vlogs en Mc Donalds.

Hi allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden op Instagram een oproepje gedaan waar jullie vragen konden stellen voor een Q&A die ik ging maken. Daar zijn een aantal vragen binnen gekomen en ik ga de leukste beantwoorden. Sorry als je vraag er niet bij zit, maar ik kon niet alles doen. Dan werd de Q&A wel heel lang. Ik heb vragen gesteld via www.instagram.com/alwaysmarit en ook via www.twitter.com/alwaysmarit. Benieuwd welke vragen er zijn gesteld en welke ik ga beantwoorden? Kijk dan snel verder!
 
Ilana vraagt: Vind je Caroline een leuke vriendin voor Domien of had je iets anders verwacht?
Ik vind Caroline en Domien heel erg goed bij elkaar passen. Caroline heb ik ook al twee keer gesproken en ze is echt heel aardig. Ze hebben dezelfde humor en in de vlogs van Domien kan je dat ook zien. Ik hoop dat ze heel lang bij elkaar blijven en samen een leuke toekomst op kunnen bouwen.

Samantha vraagt: Waarom ben je ooit begonnen aan bloggen?
Ik begon te bloggen op Girlscene, omdat ik het iedereen zag doen. Zelf vond ik het vroeger al leuk om verhalen te schrijven en dingen op te schrijven in verschillende boekjes. Op mijn eigen website, waar je nu bent, begon ik te bloggen omdat ik mij verveelde en ik vond Girlscene niet zo fijn werken omdat je ook geen eigen lay-out kan maken en ik wou toch liever een eigen blog.

Anne vraagt: Wat is je lievelingsvlog van Domien?
Ik vind vlog 7 het allerleukst. Dit komt misschien ook wel omdat ik er zelf in zit en ik dat heel speciaal vond. Wij stonden met een groot bord bij Serious Request dat iedereen moest abonneren op zijn YouTube kanaal. Ik kijk natuurlijk elke vlog, en misschien ook iets te vaak. Ik kan veel vlogs nasynchroniseren en dat doe ik dan ook heel vaak.

Esmee vraagt: Wat is je favoriete menu bij de Mc Donalds?
Ik kies meestal voor hetzelfde. Als ik in Nederland ben, neem ik meestal de Quarter Pounder. Die hebben ze niet vaak in het buitenland en dan neem ik de cheeseburger. Ik vind die kaas erop altijd zo lekker en dan met een hamburger erbij. Ik krijg er echt spontaan honger van.

Nienke vraagt: Wat vindt je leuk aan 3FM en waarom spreekt 3FM jou het meeste aan?
Ik krijg deze vraag zo vaak, dat ik een standaard antwoord heb gevonden. Mijn blog. Ik heb een artikel gemaakt zodat als mensen het vragen ik gewoon het artikel kan doorsturen. Het artikel kan je http://alwaysmarit.blogspot.nl/2016/01/waarom-juist-npo-3fm.html vinden.


Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd hieronder kwijt en ik beantwoord ze in de comments.

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: