donderdag 24 maart 2016

Tips om je kamer op te fleuren.

Hoi allemaal,

Mijn kamer is heel saai en ik ben hem van plan om op te fleuren. Ik ben dus op zoek gegaan naar allerlei tips en ik kwam er veel tegen. Ik heb de tips gebundeld in dit artikel voor jullie en heb de beste handigste tips uitgekozen. Benieuwd welke dat zijn? Lees dan snel verder.
 
bron: PINTEREST


Kussens
Kussens staan leuk in je kamer en ze fleuren ook de boel op. Het maakt daarnaast je kamer ook wat huiselijker en knusser. Je kunt er van alles meedoen, je kunt er lekker in weg duiken en tegenaan ploffen.

Kleuren
Als je een kamer hebt in de kleuren geel, paars en groen, wordt je vanzelf helemaal gek! Ik heb een kamer met witte muren,  en accessoires in het blauw. Rustige kleuren, zoals wit, zacht rosé, zacht blauw of zacht geel, helpen je ook om beter te ontspannen.


 
Planten
Planten vrolijken je kamer enorm op, en je hebt ze in alle soorten en maten. Nu ben ik helemaal gek van cactussen, en ook een beetje van vetplanten. Planten geven ook meer zuurstof, dat is ook fijn. Dan hoef je niet de hele tijd je raam open te doen, om het vervolgens weer koud te hebben.

Quotes
Quotes, iedereen kent ze wel. Een paar voorleden van quotes: Don't worry, be happy. Life is good at the beach. Sometimes the right path isn't the easiest one. Dromen ven het strand, dromen van de zee, en als ik were near huis ga, neem ik al mijn dromen mee. Hang ze op in je kamer in een lijstje. Staat heel leuk!

 
Hoe fleur jij je kamer altijd op?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: