zondag 6 maart 2016

Vakantievideo van Engeland.

Hoi hoi allemaal!

Zoals ik al twee artikel terug schreef, ben ik naar Engeland toe geweest. Hier heb ik foto’s gemaakt, maar ik heb veel meer gefilmd en daarvan heb ik één video gemaakt en op mijn YouTube kanaal gezet. Vandaag deel ik dus die video met jullie. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en laat dat ook vooral even weten.





Ik film heel veel op vakantie en ik geniet er ook steeds van om het te maken. Ik maak meer gebruik van sfeerbeelden, dan dat ik echt tegen een camera ga praten en ik denk dat ik hier ook door mee wil gaan. Ik heb de komende tijd veel leuke dingen op de planning staan, waaronder de 3FM Awards maar ook VEED. Misschien dat ik daar ook nog wel ga filmen, maar dat weet ik niet zeker.

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: