woensdag 9 maart 2016

Waar word ik nou vrolijk van?

Hoi allemaal,

Een artikel met blije en vrolijke dingen voor vandaag. Vandaag heb ik namelijk een artikel voor jullie waarin ik met jullie de dingen bespreek waarvan ik vrolijk word. Het is heel breed genomen en waarschijnlijk kennen jullie er al een paar van. Benieuwd waarvan ik echt opvrolijk en mijn hele dag een stuk beter kan maken? Kijk dan snel verder.
 
 
 

Radio.
Ik heb 3FM zo opstaan en het kan mij echt opvrolijken. De muziek die onder andere gedraaid wordt, maar ook de items en de dj’s. Ik heb 3FM echt heel vaak opstaan, zelfs vaker dan Spotify. Als ik een tijdje geen 3FM heb geluisterd omdat ik in het buitenland was of iets anders, mis ik het ook gewoon echt en dan zet ik ook weer meteen 3FM op. Je kan het beetje vergelijken met een soort van verslaving. Ik kan gewoon echt niet zonder 3FM. Dit is ook de enigste radiozender waar ik naar luister. Soms zet ik in de ochtend ook nog NPO Radio 2 op omdat Gerard Ekdom daar een ochtendprogramma heeft en hij eerst bij 3FM zat. Ik ga ook naar evenementen van 3FM toe, zoals Serious Request, 3FM Awards, 3FM feestje in Paradiso en toen ze gingen uitzenden vanaf Pampus. Je komt daar zoveel leuke mensen tegen, waaronder de dj’s maar ook artiesten. Ik vind evenementen van 3FM echt heel leuk en ik ga er ook met alle liefde naartoe.

Bloggen.
Elke keer weer blog ik. Ik zorg ervoor dat er elke dag een artikel klaar staat en ik zorg er voor dat ik genoeg artikelen heb als ik een keer niet kan bloggen. Net zoals bij 3FM, als ik het een tijdje niet gedaan heb mis ik het ook en wil ik het zo snel mogelijk weer doen. Elke dag ben ik bezig met het bloggen want ik lees ook heel graag andere blogs. Ik blog natuurlijk niet elke dag, maar er staat wel elke dag een artikel online. Als ik een dagje niet blog, wat vrij zeldzaam is, kijk ik altijd weer andere blogs of ik pas mijn eigen blog aan qua lay-out en teksten. Iedere dag ben ik hiermee bezig en dat doe ik nog steeds met alle plezier. Ik doe het heel graag, want als ik het niet meer leuk vind ga ik ook niet door voor de views en alles, maar ik doe het gewoon omdat ik het echt leuk vind om te doen. Schrijven heeft er altijd al wel in gezeten. Ik schreef veel dingen op vroeger en ik blogde hiervoor ook nog op Girlscene. Bloggen zit in mijn bloed kan je zeggen.


YouTube.
Ik probeer het zo vaak mogelijk te kijken, maar ik heb er niet veel tijd voor. YouTube video’s kijken doe ik ook echt als ontspanning en het liefst in de avond als ik niks hoef te doen voor school. Ik kijk heel veel YouTubers en ben echt een YouTube kijker vanaf het begin. Ik kijk nu YouTube zo’n 4 jaar en ik zie ook veel YouTubers groeien en zichzelf ontwikkelen. Ik kijk het liefste Teske de Schepper, Cinemates, Dit Was Domien, Vera Camilla en kleine kanalen zoals Jeroen van Holland, Shannen, Femke en Marije. Ik zie kanalen die in het begin honderd abonnees hadden, maar nu dik tegen de 50.000 aanlopen. Dat is heel mooi om te zien en dat brengt ook een gevoel van trots mee. Ik ga ook naar events van YouTubers. Ik ben vorig jaar naar VEED geweest en ik ga dit jaar ook. Ook ben ik naar Serious Tubers geweest waar het opgehaalde geld naar Serious Request ging. Ik vind het heel bijzonder om ze dan in het echt te zien , om op foto te gaan en om ze te spreken. Die events vind ik altijd heel speciaal en ik geniet er ook van.

Internetvriendinnen.
Vriendinnen die je via internet hebt leren kennen en die nu veel voor je betekenen en ook voelen als echte vriendinnen. Daar houd ik echt van. Het is fijn om met de technologie van nu genaamd internet, vriendinnen te leren kennen. Vriendinnen waar je ook gewoon echt op kan bouwen en het elke keer een groot feest is als je elkaar weer zit. Het is fijn om met iemand te praten die niet meteen op je lippen zit op school bijvoorbeeld. Ik word heel blij van het feit internetvriendinnen. Ik heb internetvriendinnen leren kennen via 3FM en via YouTube. Naast mijn eigen internetvriendinnen die zijn ontstaan vind ik het ook leuk om te zien hoe andere mensen elkaar hebben lekker kennen via het internet. Meestal zeggen mensen dat je ermee moet opletten, maar natuurlijk doe ik dat. Ik zorg ervoor dat ik niet bevriend raak met iemand en het later blijkt dat het een man van 60 jaar oud is. Zo slim ben ik ook nog wel.


Waar wordt jij nou heel vrolijk van? Laat het mij weten! Word ik ook weer vrolijk van.


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: