dinsdag 22 maart 2016

Wat ik meeneem als ik uit logeren/nachtje weg ga.

Hoi allemaal,

In dit artikel heb ik een aantal dingen opgeschreven die ik meeneem als ik ga logeren bij iemand, of als ik een paar daagjes wegga van huis en daar voor ook moet reizen. Bijvoorbeeld als ik naar een internetvriendin ga en daar ook een nachtje of meer blijf. Dit is voor mezelf ook handig om op te schrijven, want ik maak altijd een lijstje maar dat lijstje is meestal hetzelfde. En wie weet heb jij er ook wat aan! Benieuwd wat ik meeneem? Kijk dan snel verder.
 

Voor onderweg:
-          Oordopjes

-          Telefoon

-          Portemonnee met geld en ID-kaart

-          Geldig vervoersbewijs

-          Eten en drinken


Toilettas:
-          Foundation

-          Concealer

-          Mascara

-          Compact Powder

-          Lipstick

-          Kwasten

-          Elastiekjes

-          Tandenborstel + tandpasta

-          Lipscrub


Kleding:
-          Kleding voor de komende dagen

-          Pyjama

-          Sokken

-          Hemd + onderbroek + BH


Electronica:
-          (Zo nodig) fotocamera

-          Oplader fotocamera

-          Oplader telefoon

 
Ik hoop niet dat ik iets vergeten ben, maar volgens mij is dit het wel. Als ik iets vergeten ben, laat het mij weten want dan voeg ik het toe!

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: