woensdag 23 maart 2016

Webshop Hebbers.

Hi allemaal,

Na een lange tijd heb ik weer een artikel voor jullie met van allerlei favorieten. Benieuwd welke producten en welke favorieten ik heb bij de webshop Hebbers? Kijk dan snel verder, want ik laat mijn favorieten zien. Klik hier voor shop genaamd Hebbers.
 


 
Deze kaarten zijn toch te schattig voor woorden. Deze kaarten zijn leuk om te geven, maar ook om op je kamer te hangen. De prijs voor de kaarten vind ik normaal, niet te duur maar ook niet super goedkoop. Ik vind zulke kaarten altijd super leuk, eenvoudig maar wel met een mooie boodschap.
 
 
Deze posters zijn net zo schattig. Ze zijn ook weer heel eenvoudig, maar de boodschappen zijn erg leuk. Als ik zo’n poster had, dan had ik hem echt een leuk plekje gegeven. De posters zien er echt ontzettend leuk uit!


Te cute en heel erg leuk bedacht dit. Er zit namelijk een boodschap in een flesje. Heel leuk om dit te gebruiken als decoratie en dat je het kettinkje zelf gebruikt, maar nog leuker is om dit te geven aan iemand. Ik vind het namelijk een heel leuk en origineel cadeau. Heel schattig dit!
 
 
Wat vind jij van deze webshop? Ik vind hem heel creatief en leuk!
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: