zondag 13 maart 2016

YouTube creators die veel meer abonnees verdienen.

Hi allemaal,

De afgelopen paar weken ben ik steeds meer YouTube video’s gaan kijken en ook steeds meer YouTubers gaan ontdekken. Ik kom steeds meer nieuwe kanalen tegen, maar dat begrijp ik ook wel. YouTube wordt zoveel uitgebreid. Er komen nieuwe creators, maar ook gaan steeds meer bekende mensen het oppakken en beginnen ook met een vlogkanaal. Vandaag heb ik een paar YouTubers voor jullie die ik zelf heel tof vind, en die nog niet heel bekend zijn. Benieuwd welke dat zijn? En ken jij hun al? Kijk dan snel verder,
 
bron: YOUTUBE


Bram de Wijs: Klik hier.
Bram is de eerste persoon waar ik het over wil hebben. Hij heeft een ontzettend creatief YouTube kanaal. Hij is in zijn vlogs heel erg origineel en hij brengt je overal naartoe met zijn camera. Naar het bos voor een videoclip of zelfs naar een Kinderen voor Kinderen auditiedag. Hij vlogt verschillende dingen en dat is zo leuk om te kijken. Ik vind zeker dat jullie moeten gaan abonneren op Bram, want hij verdient er veel meer dan 1800+!

 
SassyJessie: Klik hier.
Ik kan het nog steeds niet geloven waarom zij er nog zo weinig heeft. Ze verdient er namelijk zoveel meer! Ze heeft een heel leuk YouTube kanaal en haar kwaliteit van de video’s is ook echt heel top. Jessie maakt verschillende soorten video’s, maar de doelgroep is echt wel meiden. Jullie moeten zeker op haar gaan abonneren, want elke week komt er een nieuwe video online!

 
Emmaxkus: Klik hier.
Emma heeft wel iets meer abonnees dan degenen hier boven, maar alsnog vind ik dat ze er veel meer verdient. Ik vind dat Emma echt een heel leuk YouTube kanaal heeft.  Haar lay-out is ook al top en de video’s zijn heel leuk om naar te kijken. Ik vind dat jullie allemaal naar haar YouTube kanaal moeten gaan en moeten abonneren, verdient ze!

 
 
Welke YouTubers volg jij?
 
Liefs,
Marit

 

Geen opmerkingen: