zaterdag 9 april 2016

Een super leuke en drukke dag.

Hoi allemaal,

Vandaag is een super drukke dag, maar ook een hele leuke dag. Vandaag is het 9 april en dat betekent dat vandaag VEED plaatsvindt in Amsterdam en dat ik naar een feestje ga waar Domien Verschuuren draait. Ik heb er nu al heel veel zin in en kan niet wachten! Dit artikel typ ik eerder dan 9 april, vandaar dat alles in de toekomst is geschreven.
 
Vorig jaar met Domien op VEED.

In de ochtend ga ik er al heel vroeg uit. Ik weet nog niet precies wat ik aan ga doen en wat ik met mijn haar ga doen, maar ik ga mijn best doen.  Ik ga dan met de bus naar Zwolle toe en vanuit daar pak ik de trein naar Amsterdam. In Amsterdam pak ik de bus richting de Westergasfabriek en daar vindt het hele feestje plaats. Bij VEED zijn namelijk veel YouTubers aanwezig, maar ook veel kijkers die ik ken. Ik ben erg benieuwd wie ik daar ga zien en wie ik tegen ga komen. Na 17:00 ga ik weer met de bus en de trein naar mijn dorpje. Thuis ga ik even mijn telefoon opladen en avondeten, en dan is het alweer tijd om te vertrekken naar Heetten. In Heetten draait Domien namelijk en daar ga ik ook heen. Ik heb overal super zin in en ik heb nu al kriebels!

Ik vind het heel leuk om alle YouTubers weer te zien, vriendinnen, kijkers en natuurlijk ook Domien. Ik zie Domien die dag twee keer en dat is echt een record. Ik ga die dag samen met Anne-Fleur, Anne en Tessa en wij meeten elkaar op Amsterdam Centraal. Hun blijven ook bij mij slapen, want ze gaan ook mee naar Heetten en de volgende dag pas weer terug. Ik heb dus een heel druk, maar leuk weekend voor de boeg!

Ik kijk nu al enorm veel uit naar zaterdag, en ik schrijf dit op dinsdag. Vorig jaar heb ik het zo ontzettend leuk gehad op VEED en ik hoop het dit jaar ook leuk te hebben. Excited! WHOEHOE!

Veel liefs,

Marit

Geen opmerkingen: