zondag 3 april 2016

Idool zo vaak mogen ontmoeten.

Hoi allemaal,

Er werd laatst aan mij gevraagd ‘Hoeveel foto’s heb jij nou met Domien precies?’. Het precieze aantal wist ik niet, totdat ik besloot om mijn Instagram foto’s af te gaan en alle foto’s met Domien te screenshotten. Ik heb Domien nu al 14 keer mogen ontmoeten, en er komen nog veel meer keren. Ik ben uitgekomen op in totaal meer dan 24 foto’s. Zelf schrok ik daarvan. Helemaal niet naar, maar meer dat ik het niet had verwacht. Ik had niet verwacht dat ik er 24 met hem heb gemaakt.

PERIODE: 14 MAART 2015 - 28 MAART 2016
Een droom die werkelijkheid blijkt te zijn.
Na zoveel keren is het nog steeds onwerkelijk voor mij. Ik heb het gevoel dat ik in een droom leef en daar in blijf zitten. Meer dan een jaar geleden had ik nooit durven dromen dat ik hem zo vaak heb mogen ontmoeten. Zoals ik al zei: het lijkt op een droom. Mensen mogen mij weleens knijpen als ik weer naar Domien ga, het lijkt echt op een droom. Ik geniet met volle teuge dat ik hem al zo vaak heb mogen spreken.  

Nog wel speciaal en bijzonder?
Mensen vragen ook weleens of het nog wel speciaal en bijzonder is en of het niet de normaalste zaak van de wereld is. Ik kan met zekerheid zeggen dat dat niet zo is. Het is nog steeds heel bijzonder en ik kijk er ook echt weken naar uit, soms wel maanden. Elke keer is het weer een feest om hem te mogen ontmoeten en daar word ik heel blij van. Elke keer sta ik weer naast hem met een grote glimlach op mijn gezicht en voordat ik er heen ga heb ik ook altijd kriebels in mijn buik. Ik ben niet meer zenuwachtig, maar ik heb kriebels omdat ik er zin in heb en ik weet niet wat er precies gaat komen. Het meeten went echt nooit.

De mogelijkheid.
Je favoriete idool zo vaak mogen ontmoeten is zo bijzonder en daar ben ik heel blij om. Veel mensen krijgen niet de mogelijkheid om zijn of haar idool zo vaak te mogen ontmoeten. Zelf moet ik ook altijd heel ver reizen, meestal anderhalf uur maar ik heb het er zeker voor over. Als ik hem dan weer zie, dan weet ik waarvoor ik het doe. Ik krijg soms weleens berichtjes van mensen die vragen hoe dit zo vaak kan en of hun hem ook kunnen ontmoeten.

Andere mensen.
Ook krijg ik soms berichten of ik hun wil helpen of contact op wil nemen met Domien, maar daar ben ik niet voor. Ik heb ook alles zelf moeten ontdekken en ik heb het ook allemaal zelf gedaan. Ook krijg ik veel jaloerse berichten van mensen, die mij het meeten niet gunnen. Zelf negeer ik het vaak, gewoon omdat het toch nutteloos is. Als ik het meeten leuk vind, dan doe ik dat. En ik ga het gewoon doen ook al kraken mensen mij soms af.


Terwijl ik dit typ heb ik ook een grote glimlach op mijn gezicht. Ik word hier altijd zo blij van! Nu kan ik weer uit kijken naar 9 april, dan zie ik hem weer en daar tel ik nu alweer voor af! Enorm excited voor!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: