maandag 4 april 2016

Ik ben begonnen aan YouTube!

Hi allemaal,

Misschien heb je het al meegekregen, maar ik ben begonnen aan een YouTube kanaal! Ik wil graag mijn YouTube kanaal en blog combineren met elkaar. Ik heb al een aantal video’s op mijn YouTube kanaal gezet, maar dit is het moment (‘dit is het moment’) dat ik mijn blog aan mijn YouTube kanaal koppel.


Hoe is het tot stand gekomen?
Ik blog nu al meer dan twee jaar op mijn blog en er zijn ontzettend veel artikelen voorbij gekomen. Naast bloggen vind ik het ook leuk om YouTube video’s te kijken en dan met name vlogs. Ik kijk al ruim 4 jaar naar vlogs al voordat het bekend werd met allerlei grote evenementen en dat de tv het oppikte. Ik heb altijd bewondering gehad voor YouTubers en ik heb besloten om het ook te gaan doen. Ik vond het altijd leuk om te filmen en, ook al had ik niet alle professionele middelen, probeerde ik het zelfs soms ook. Op een zondagmiddag heb ik gewoon besloten om het te gaan doen. Ik was heel erg bang voor de reacties van mensen op school, maar eigenlijk heb ik daar tot nu toe nog helemaal niks naars van gehad. De video’s worden heel goed ontvangen en daar ben ik heel blij mee!

En nu?
Elke zondag komt er een artikel online met alle video's die ik had geplaatst die week ervoor. Die staan ook meestal gekoppeld aan mijn blog. De overige dagen: maandag t/m zaterdag, zoals jullie gewend van mij zijn, komen er artikelen. Ik ga namelijk niet 7 artikelen per week maken en nog 3 video’s want dat wordt mij wel teveel. Elke dag kan je dus van mij iets verwachten. Ook al is het een video of een artikel, er is altijd wel wat om te kijken of te lezen.

Om mijn YouTube kanaal te introduceren had ik een Get To Know Me Tag gedaan en ook online gezet. Er staan nu nog véél meer video’s online die je ook kan gaan kijken. Veel plezier met kijken:



Veel liefde,

Marit

Geen opmerkingen: