zondag 10 april 2016

Internetvriendinnen.

Hi,

Je hebt elkaar waarschijnlijk nog nooit in het echt gezien, maar als je elkaar ziet is het meteen een klik. Dat had ik samen met een paar internetvriendinnen. Internetvriendinnen zijn zo leuk, en het is altijd weer een feest als je elkaar ziet. Eerder zeiden ze altijd ‘Je moet goed oppassen, want je weet nooit wat voor vieze kerel erachter zit’.



Ik heb via Domien een aantal goede internetvriendinnen leren kennen en ik kan wel zeggen dat ik ze vriendinnen kan noemen, in plaats van internetvriendinnen. Sommige zie ik bijna maandelijks en we spreken ook weleens met elkaar af. Als je gaat meeten met internetvriendinnen is het altijd een stuk leuker dan dat als je naar een vriendin gaat die 5 kilometer verderop woont. Om voor elkaar te gaan reizen is een mooi iets. Zo merk je dat je om elkaar geeft.

De vriendinnen heb ik dus leren kennen via Domien. Wij zijn allemaal fan van Domien en we hadden besloten om een groepswhatsapp te starten, althans dat had Sabine bedacht. Wij zaten een paar maanden in die groepswhatsapp en toen kwam er een Domeeting. We gingen met zijn allen Domien meeten en toen hadden we even een aparte groepswhatsapp aangemaakt, zodat de rest niet meteen gestoord werd en overspoelt met appjes over die dag. Die groepswhatsapp bestond na afloop nog steeds en daar wordt alleen maar ingepraat en niet in die andere. In de groepswhatsapp is er geen dag voorbij gegaan dat er nog nooit ingepraat is. Het is een drukke boel, maar vooral heel gezellig.

We doen met elkaar uitjes, gaan naar YouTube evenementen, feestjes, 3FM evenementen en ook spreken we gewoon met elkaar af om te logeren of wat te gaan drinken. Zo leuk vind ik dat! Ik zie helaas niet iedereen zo vaak, maar één keer in de zoveel tijd gebeurd dat weleens en is het altijd heel gezellig met elkaar. We hopen nog een keer met zijn allen te meeten, met iedereen erbij.

Zulke internetvriendinnen moet je koesteren.

Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: