dinsdag 5 april 2016

Soms heeft het tijd nodig.

 Hi allemaal,

Sommige mensen zien mij echt als iemand die het geluk van de wereld heeft om o.a. haar idool zo vaak te mogen ontmoeten. Ik moet eerlijk toegeven dat dit een paar jaar geleden ook wel anders was. Ik ben nu 16 jaar oud, maar toen was ik nog veel jonger. Ik mocht nooit naar een evenement of iets. Eigenlijk snap ik dat ook wel. Een kind van 13 jaar die YouTubers te gek vind, maar je weet nooit wie er echt achter zitten.



Ik denk dat het tijd nodig heeft. Als je nog jong bent is het logisch dat je niet snel naar een evenement mag, maar je moet nooit de hoop opgeven. Ik ging eerder ook nergens heen en was een half uurtje met de bus naar Zwolle al een hele opgave voor mij. Nu denk ik juist: Zwolle, leuk. Maar ik reis nu nog veel meer verder dan anders. Ik snap dat ouders hun kinderen niet zo snel naar een grote stad sturen en al helemaal niet naar mensen die je alleen via het internet kent. Ik kende de YouTube kijkers alleen maar van foto’s en de YouTubers zelf van video’s. Als ik in de schoenen van een ouder zou staan, zou ik het zelf ook niet meteen goed stemmen.

Het ligt natuurlijk ook eraan waar je woont. Als je dichtbij het evenement woont, dan is het logischer dat je er sneller heen mag dan dat als je ergens in Limburg of Groningen woont. Hier kan je echt niks aan doen. De een woont gewoon wat dichterbij dan de ander. Treinreizen voor iemand die nog jong is en die alleen gaat, dat is nog een punt. Zelf ging ik aan het begin van 2015 ook met mijn moeder of zus, maar nu is het normaal dat ik helemaal alleen ga.


Dus maak je geen zorgen dat je nu niet naar een YouTube of ander evenement mag, dat heeft tijd nodig soms.

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: