vrijdag 22 april 2016

VEED + Treffers Weidefeest | 9 April 2016

Hi allemaal,


Het is alweer een paar weken geleden: VEED. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad en ik heb veel YouTubers mogen ontmoeten. Die dag was het gelukkig ook mooi weer, dus ik heb mij die dag prima vermaakt. Vandaag gaan we terugblikken op VEED, want wat was het leuk! Ik wil jullie allemaal aanraden om ook naar VEED te gaan. VEED is zo ontzettend leuk! Überhaupt een evenement om YouTubers te ontmoeten, ga erheen! Echt!

Maar ho, wait a minute. Naast VEED ben ik die dag ook nog naar Treffers Weidefeest gegaan waar Domien en Tjitse draaiden. Ook een terugblik naar die avond!




De ochtend begon al super vroeg. Mijn wekker ging rond 05:00 en ik stapte meteen onder de douche om wakker te worden. Mooi dat ik dat deed anders zat ik waarschijnlijk aan het koffie-infuus. Snel had ik even mijn tas gepakt en nam minimale dingen mee zodat ik niet de hele dag met een zware tas hoefde te lopen. Ik ben wel blij dat ik dat gedaan heb, want ik weet van vorig jaar dat ik iets teveel meenam en zo’n zware tas elke keer moest meenemen. Ik merkte dat het heel mistig was buiten, dus mijn natte haren droogden niet heel snel.. mweh! Rond 7 uur nam ik de bus richting Zwolle en vanuit Zwolle ging ik met de trein naar Amsterdam via Lelystad. Het was een hele lange reis, maar gelukkig ging hij voor mijn gevoel nog best wel snel. Ik had eerst vertraging, maar mijn overstap had ook vertraging. Normaal haat ik vertraging, maar op dit moment was ik wel even blij omdat mijn overstap ook vertraging had en het allemaal precies paste qua tijd. Toen ik aankwam op Amsterdam Centraal hadden we afgesproken bij de piano in het midden gedeelte. Ik ging die dag namelijk samen met Tessa, Anne en Anne-Fleur naar VEED. Hun ken ik dan weer via 3FM/Domien en niet via YouTube.

Met Jeroen van Holland
In het begin was het echt een chaos. Ik heb nog nooit zoveel mensen voelen duwen, trekken en gillen. Eerst was namelijk de opening en later moest je via een kleine ingang naar binnen toe. Een paar mensen vielen ook en daar werd gewoon overheen gelopen.. hoe bizar! Gelukkig waren wij nog best wel snel want voordat de opening begon zijn wij daar al gaan staan. Anne en ik kwamen bij groep 1 terecht terwijl Tessa en Anne-Fleur bij groep 2 kwamen. Heel jammer! Bij de Meet & Greet ruimte heb ik Peter, Kelvin en Dylan gemeet. Ik had ook nog graag andere YouTubers willen meeten, maar je had bij die meet & greet maar 2 minuten de tijd. Alles moest heel snel gebeuren, erg jammer maar ook wel begrijpelijk! Gelukkig kwamen we na afloop weer met zijn 4en bij elkaar en hebben we de hele zaal rond gelopen op zoek naar leuke YouTubers om te ontmoeten.

Op een geven moment kreeg ik een appje van Meike. Meike is ook een YouTube kijker en kijkt vooral veel naar Nanne Meijer. Ze zei namelijk dat Nanne er was in het midden van de zaal en je wel goed kon zien waar hij was want Auke (zijn broer, verkleed als Tamara) was opvallend en lang. Ik ben daar meteen naar toe gegaan en in de rij gaan staan voor een foto. Nanne herkende mij al meteen en dat was zo leuk! We hebben een foto gemaakt met zijn 3en (Auke, Nanne en ik) en Nanne heeft mij ook nog gefilmd voor zijn YouTube kanaal Ochtendmix. Ik vond het heel leuk dat hij mij herkende en dat ik eindelijk na twee jaar hem mag ontmoeten. Hier onder vind je de video van Nanne waar ik in zit:


Met kijker Aniek op de foto!
We zijn elke keer even naar buiten gegaan om even een schepje lucht te pakken en het was gelukkig mooi weer. Ook hebben we buiten wat gegeten, want binnen was het heel warm en druk. Buiten kwamen er soms ook YouTubers en andere bekende mensen langslopen, dus een prima uitzicht haha. Ik vond het ook heel leuk dat er mensen naar mij toe kwamen en complimenten gaven over mijn blog en YouTube kanaal. Echt super leuk vond ik dat! En dat geeft natuurlijk ook weer moed om door te gaan. Ik vond het ook bizar dat zoveel YouTubers mij herkenden. Ik ben met veel YouTubers op de foto geweest, en zoveel YouTubers herkenden mij. Echt awesome!


We hebben ook naar optreden van Rutger gekeken. We zijn er vroeg gaan staan, zodat we heel dichtbij stonden. Ik vond het zo ontzettend mooi! Ik kijk Rutger al sinds hij net 10K heeft ongeveer en om hem dan zo te zien geeft toch wel een gevoel van trots. Bij #LeukGenoeg kreeg ik gewoon kippenvel en bijna tranen, ik vond het zo mooi. Het leuke was is dat Rutger mij ook in het publiek had zien staan, én dat tussen al die honderden mensen. Heel mooi en lief!


Wij wisten dat Domien niet voor half 3 kwam, dus wij gingen even naar buiten om wat te eten en op adem te komen van alle drukte. Op een geven moment toen ik naar buiten keek zagen wij Domien daar staan in zijn welbekende crèmekleurige jas. Meteen zijn wij fangirlend naar buiten gerend en hebben we Domien weer mogen ontmoeten. Het was super leuk om hem weer te zien. Ik heb echt heel erg gelachen met hem en om hem. Ook hebben we of course foto’s gemaakt.

Na een goed dansfeestje van STUKTV zijn wij nog verder gaan rondlopen op zoek naar YouTubers. Ik vind het altijd zo leuk om YouTubers in het echt te zien. Normaal zie je ze op je beeldscherm en nu gewoon in het echt. En alle YouTubers zijn ook zo leuk in het echt!


En rond 17:00 was het weer tijd om naar huis te gaan. We zijn toen met zijn 4en naar mijn huis gegaan met de trein en met de auto. We hebben snel onze spullen gedropt en ons klaargemaakt voor de avond, want we gingen niet alleen naar VEED maar ook naar Treffers Weidefeest. Bij Treffers Weidefeest gingen Domien en Tjitse draaien. Dat is hier ongeveer 45 minuten rijden vandaan, dus we hadden besloten om na VEED daar ook nog heen gegaan. Onderweg lekker meegezongen met dans nummers om alvast in de stemming te komen en in de avond helemaal los gegaan!


Wij kwamen rond half 10 aan bij Treffers Weidefeest. We moesten serieus een weg in zonder lantaarnpalen en het was helemaal donker haha. Ook liepen er eenden langs de weg, vreemd. Gelukkig was het de 45 minuten rijden wel waard want ik heb een heel leuk feestje gehad bij Domien en Tjitse. De leukste feestje zijn zeker weten bij hun! We waren rond half 2 weer thuis, dus ik heb een hele lange dag gehad, maar het was het waard!

Ik heb ook nog veel foto’s geplaatst op Instagram: www.instagram.com/alwaysmarit voor nog meer foto’s van deze 9 april 2016. Ik heb die dag ook nog gefilmd dus als je naast de foto’s benieuwd bent, heb je hier de video die ik online heb gezet:


Ik heb een hele leuke dag gehad! Bedankt voor deze dag allemaal.

Veel liefde,
Marit

Geen opmerkingen: