vrijdag 29 april 2016

Verwarring op mijn blog.

Hey allemaal,

Ik snap dat het nu een beetje ingewikkeld is want wat wil ik nou precies met mijn blog? Hoezo komen er steeds video’s online en weinig artikelen. Dit heeft een reden, maar vandaag ga ik een update geven over hoe en wat.



Zoals je misschien wel hebt gezien zijn er de laatste tijd veel video’s online gekomen. Ik wil graag namelijk dat elke video ook op mijn blog is verschenen, maar dit brengt natuurlijk verwarring met zich mee. Ik plaatste eerder video’s, maar die had ik nog niet op mijn blog gezet. Om ze wel op mijn blog te kunnen zetten heb ik ze er later (één per dag) er toch opgezet. De afgelopen paar dagen/weken heb je dus veel video’s kunnen zien en misschien wel video’s die je al hebt gezien. Ik wil gewoon dat elke video op mijn blog is verschenen want zo koppel ik mijn YouTube kanaal en blog aan elkaar.

Zoals je zelf misschien ook wel weet, op een gegeven moment staan alle video’s erop want ik heb 3 video’s per week en 7 artikelen, maar dan krijgen jullie gewoon weer artikelen zoals jullie dat van mij gewend zijn. Ik ga geen 7 artikelen maken en 3 video’s erbij, want ik zit dit jaar in mijn examenjaar dus ik heb het extra druk. Ik ga nu op zondag, dinsdag en donderdag een video uploaden en dan op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag heb je gewoon artikelen die je gewend bent van mij. Dit doe ik pas als alle video’s zijn geüpload die ik heb gemaakt. Ik weet niet precies welke datum ik het nieuwe schema inzet, maar dat zien jullie vanzelf wel!

Je krijgt dus eigenlijk gewoon 7 artikelen per week, maar daarbij zitten dus ook de video’s in. Elke dag komt er een artikel, maar op zondag, dinsdag en donderdag is dat geen geschreven post maar een video! Ik hoop dat jullie het nu begrijpen en als je vragen hebt kan je natuurlijk altijd contact met mij opnemen.

Veel liefde,
Sorry voor de verwarring,

Marit.

Geen opmerkingen: