dinsdag 26 april 2016

YouTube tijd.

Hey allemaal,

Zoals jullie weten ben ik nu ook een YouTube kanaal begonnen, maar waarom eigenlijk en waarom pas zo laat nadat ik al twee jaar een blog hebt? Ik heb lang mijn twijfels gehad, maar vandaag ga ik het  vertellen en het meer duidelijk maken. Veel lees plezier!



Waarom ben ik begonnen met een YouTube kanaal?
Ik vond video’s kijken al jaren leuk. Ik ben een trouwe YouTube volger en kijk het al bijna 5 jaar. Ik kijk sowieso elke dag naar vlogs. Omdat ik het zo leuk vond, had ik bedacht om het zelf ook maar te gaan doen. Ik weet veel van YouTube af, omdat ik het zo vaak kijk. Ook vind ik het leuk om mijn creativiteit erin te brengen en lekker bezig te zijn met filmen.

Waarom nu pas?
Ik was vooral bang voor de reacties. Het is nog niet helemaal normaal om voor een camera te gaan praten. Ik was vooral bang voor de reacties van leerlingen op mijn school. Ik heb  uiteindelijk besloten om het toch wel te gaan doen en daar ben ik heel blij mee. Ik krijg gelukkig positieve reacties van veel mensen.

Hoeveel video’s en wanneer?

Elke zondag, dinsdag en donderdag komen er video’s online. Dit zijn dus 3 video’s per week, maar ook houd ik nog 7 artikelen per week. Het is bikkelen en heel hard werken maar I can do this!

Veel liefde,
Marit

Geen opmerkingen: