dinsdag 10 mei 2016

Dagje Utrecht met Saskia.

Hi allemaal,


Afgelopen zaterdag ging ik een dagje Utrecht. Ik ging een dagje Utrecht doen, omdat ik in de avond naar een optreden ging in Tivoli van Marvin Dee. Ik ging samen met Saskia Utrecht in en we hebben een heerlijk en fijn dagje gehad. Daarbij horen natuurlijk ook foto's en een vlog!


Waar Utrecht natuurlijk bekend om staat moesten we wel even van dichtbij zien. We zijn even bij de Domtoren en Domkerk geweest. We zijn er niet in geweest, maar hebben hem wel even van dichtbij mogen spotten. Daarna zijn we heerlijk bij Bakker Bart een broodje en sinaasappelsap gaan drinken. Toen zijn we heerlijk de winkels even in gegaan en hebben we gekeken in verschillende leuke Utrechtse straatjes.

 Toen hadden we bedachten om naar het Nijntje museum te gaan en om even een kijkje te nemen. Super schattig zag dat er allemaal uit. Om even lekker heerlijk rustig te gaan zitten hebben we een plekje gezocht bij het water en de grachten. Daar hebben we 3 uurtjes gezeten en genoten van het heerlijke lekkere weer die dag. 


Rond vijf uur hadden we het wel gehad en liepen we richting de Mac Donalds, omdat onze magen begonnen te knorren. Heerlijk via de Oude gracht gelopen richting de Mac, en hebben we daar ook weer twee uur gezeten. Niet om veel te gaan eten, maar lekker even rustig te eten, te zitten en te kletsen. Na daar weer te hebben gezeten zijn we naar Tivoli gelopen.


Eenmaal aangekomen bij Tivoli Vredenburg, kwamen we meteen ook al Marvin en de band tegen. Ze moesten nog even soundchecken en van 21:00 tot 22:00 speelden ze op de Rabo Stage in de hal van Tivoli. Ik vond het heel leuk om hem live te zien, en ik raad jullie het ook allemaal heel erg aan!



Wil je de muziek van Marvin ook horen? Dan kan je op o.a. www.marvindee.nl terecht.

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: