zaterdag 14 mei 2016

Een berichtje van een examen-kandidaat.

Hey,  

Een berichtje wat je waarschijnlijk niet snel verwacht van mij, maar dit moet toch even gezegd worden. De komende paar weken t/m dinsdag 24 mei is het hier stil. Stil? Ja, echt. Beetje onverwachts, dat wel, maar ik heb het liever even stil. De komende 10 dagen is het stil.



Dit omdat ik in mijn examenjaar zit, en ik mij echt moet focussen op school. Het liefst zou ik elke dag er een artikel online willen knallen, en daarnaast ook een video, maar ik wil liever slagen dan een artikel online zetten. Ik had elke dag een artikel online gezet, meer dan twee jaar lang, maar helaas komt er nu een soort van stop aan. Ik baal hier natuurlijk zelf ook enorm van, maar ik heb toch besloten om geen artikelen te gaan maken.

Niet alleen mijn blog is stil, maar ook YouTube kanaal. 3 video’s per week is sowieso al heel erg heftig, maar ik houd dat liever ook even op stil.

Ik hoop dat jullie er hiermee vrede hebben, want ik probeer het beste te doen voor mezelf. Ik wil liever niet later zeggen ‘Mijn blog en YouTube kanaal gingen voor met mijn examen, vandaar dat ik gezakt ben’. Dat snap je zelf ook wel!

Veel liefde en knuffels,
En tot 24 mei. Dan ben ik terug.


XOX


Marit.

Geen opmerkingen: