maandag 30 mei 2016

Een korte brief aan Tessa.

Hi allemaal,

Vandaag is het 30 mei en dat zegt jullie waarschijnlijk niet veel, maar vandaag is Tessa jarig. Tessa is een hele goede vriendin van mij die ik via 3FM/Domien heb leren kennen. Vandaag leek het mij ook leuk om een artikel aan Tessa te wijden. Waarschijnlijk als ze dit leest denkt ze echt 'Waarom' maar gewoon liefde.




Lieve Tessa,

Vandaag is het 30 mei 2016 en dat betekent dat jij 18 jaartjes bent geworden. 18 jaar klinkt al heel wat, haha. Ik ben ontzettend blij dat ik jou dankzij de allerleukste radio DJ van Nederland heb leren kennen. Het is leuk om te zien dat we allebei dezelfde passie hebben en dat we gezellig samen uren kunnen fangirlen over Domien. We spreken elkaar dagelijks, spammen elkaar vol met spraakopnames en Skypen ook regelmatig.Wat we ook regelmatig doen is elkaar ontmoeten en dat vind ik nog steeds super leuk. Hoeveel kilometer en uren reizen er ook tussen ons zit, het lukt ons altijd om elkaar één keer per maand of zelfs meerdere keren te ontmoeten. Ik hoop dat we in de toekomst nog veel meer leuke uitjes mogen meemaken en dat we nog veel vaker Domien kunnen blijven ontmoeten samen. Ik wil jou een hele fijne verjaardag toe wensen en ik ben blij dat ik nu ook bij je ben om je verjaardag mee te vieren!

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: