maandag 2 mei 2016

Koningsdag 2016 in Woerden.

Hey allemaal,

Normaal is mijn Koningsdag (voorheen natuurlijk Koninginnedag) helemaal niks aan en doe ik vrij weinig. Het enige wat ik dan heb is een oranje shirtje aan en in de avond vuurwerk kijken. Dit jaar was het compleet anders, maar zo ontzettend leuk! Ik heb een Koningsdag waar ik op terug kan kijken die ik geweldig vond, oftewel een Koningsdag die ik niet kan vergeten.

Nielson.


Dit is één van de zoveel foto's die ik heb gemaakt. Ik kwam er om te fillmen, maar natuurlijk kon ik ook wat foto's gaan maken. Tessa en ik gingen namelijk vloggen voor Koningsdag, zodat de organisatie die online kon publiceren op o.a. Facebook. Tessa en ik namen dit zeker serieus en we hebben veel beelden vastgelegd. De dag van te voren ging wij over de kermis en gingen we verschillende dingen uittesten, o.a. dingen waarvan ik heel misselijk werd haha.

De dag zelfs begon rond twaalf uur en die dag was er helaas veel regen, maar dat mocht de pret niet bederven. Ik heb veel gefilmd van artiesten maar ook hoe onze dag verliep. Ik heb zelfs mogen vloggen met Ralf Mackenbach en met Nielson. Ik vond dat zo ontzettend vet! Door de regen zijn de foto's en video's niet al te perfect geworden omdat ik bang was dat mijn camera kapot ging door de hevige buien, maar gelukkig leeft mijn camera nu nog.

Kraantje Pappie.
Het mooie was dat wij voor de hekken mochten staan zodat we alles goed konden vastleggen. Daardoor stonden wij helemaal front row, hadden wij alle ruimte en konden wij hele mooie beelden vastleggen van de artiesten. Ik heb de video helemaal bewerkt en ik vind zelf dat het een mooie video is geworden. Helaas is het wel zo dat niet alles heel goed verstaanbaar is, maar dat kwam vooral door de wind en het lawaai wat er was.

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: