vrijdag 27 mei 2016

Ontdekte leuke YouTube kanalen.

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Vandaag ga ik mijn favoriete kanalen van dit moment laten zien. Favoriete kanalen die ik al eerder heb laten zien komen hier niet in voor, dus dit een soort van nieuwe selectie van ontdekte leuke kanalen. Kijk vooral verder en wie weet zit er wat leuks voor je bij!

Bron: +Arjen Lubach op Instagram.


Arjen Lubach
Dit is denk ik één van de grootste aanwinsten in YouTube land. Arjen Lubach. Hij noemt zijn vlogs filmpjes, maar dat vind ik juist zo leuk. Hij plaatst elke dag een video en ik ben ook altijd blij als ik een melding van hem krijg bij de YouTube meldingen. Hij maakt ook gebruik van zijn drone en dat zorgt juist dat het er heel professioneel uitziet. Zeker een kijkje waard!

All About Leonie
Leonie heeft ook een heel leuk kanaal. Haar kanaal heb ik leren kennen via Sabrina Putri, die een vlog met haar maakte dat ze in Amsterdam waren. Ik was vooral heel erg benieuwd dus ik ging kijken en ik vind dat ze hele leuke video's maakt. Ik heb meteen een aantal video's gekeken die ik nog niet had gezien, maar ik geniet er nu al van. Mijn favoriete video van haar is de Make-Up Stash Opruim video. Neem zeker even een kijkje op het kanaal van Leonie.

Bron: Nova op Instagram
Be Novabulous
Nova is ten eerste echt een leuk kind. Ik vind haar humor echt heel leuk en haar video's zijn ook heel leuk om te kijken. Ik heb veel video's van Nova gekeken achter elkaar die ik nog niet had gezien en ik blijf ze zo leuk vinden. Be Novabulous is zeker een kanaal wat je in de gaten moet houden, want ze groeit enorm. Ik vond de vlogs naar Denemarken ook echt leuk, omdat ik zelf Scandinavië ook erg leuk vind. Ga zeker het kanaal van Nova checken!

Bel
Isabel ken ik dan weer van The Voice Kids, maar via haar Instagram kwam ik op haar YouTube kanaal. Ik vind haar vlogs in Spanje het allerleukste van haar video's. Ook vond ik de video's over The Voice Kids erg leuk om te kijken, want zo krijg je toch een soort van kijkje achter de schermen. Isabel maakt wel langer video's dan dat ze op tv kwam bij The Voice Kids, maar ik denk dat haar abonnees aantal flink omhoog is gegaan, haha. Allemaal abonneren op Isabel!


Welke YouTubers heb jij laatst ontdekt? Deel het hieronder in de comments.

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: