zondag 8 mei 2016

Precies één jaar geleden: 8 mei 2015.

Hey allemaal,

Vandaag is een speciale datum dat ik nooit meer vergeet: 08-05-2015. Vandaag is dat dus precies één jaar geleden en ik vind het een bijzonder moment. 8 mei 2015 vond ik zo'n leuke en gezellige dag en daar is een vriendinnengroep uitgekomen. Een vriendinnengroep met een groepswhatsapp waar het op de dag van vandaag nog NOOIT stil is geweest.



Deze foto hierboven is onbewerkt. Je ziet een stukje van de geweldige plant waar ik mij steeds tegenaan stootte, maar dit is dus de officiële foto. Een foto die we hebben gemaakt bij 3FM op een plantenbak en op timer.  Deze foto maken was dus al een hele opgave op zich, maar deze foto betekent ook veel voor mij.

We hadden namelijk een groepswhatsapp over Domien met nog veel meer meiden, maar toen we naar de Domeeting (deze dag is zo later genoemd) hadden we even een aparte aangemaakt zodat er geen spam in de andere groep kwam met de mensen die niet mee gingen. Deze nieuwe groepswhatsapp zijn de mensen hierboven, en met die mensen spreek ik nog dagelijks, uurlijks, of hoe je het wil noemen.


Deze groep vriendinnen is er nooit gekomen zonder Domien. De Domeeting ging namelijk over Domien, en als hij er niet was geweest hadden wij elkaar vrijwel nooit leren kennen. Volgens mij zijn wij ook niet veel veranderd en lijken we precies nog hetzelfde. Het zou net een foto van deze dag zelf kunnen zijn.

Op de dag vandaag komen we nog steeds op een meeting waarop iedereen van de groep aanwezig kan zijn. Vaak spreken we af met elkaar, maar niet met de complete groep. We hopen dat dit ooit een keer gaat gebeuren, let's hope.

Deze vriendinnen zijn waardevol voor mij. LIEFDE.

Kusje,
Doeg.
Marit.

Geen opmerkingen: