donderdag 5 mei 2016

Rondé live zien.

Hi allemaal,

Vandaag is weer zo'n belangrijke leuke dag voor mij. Vandaag is het 5 mei, dat betekent natuurlijk Bevrijdingsdag, maar 5 mei betekent ook altijd voor mij Bevrijdingsfestival. Dit jaar ga ik weer naar Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle toe en daar heb ik heel veel zin in.

Bron: FOTONO PHOTOGRAPHY | GOOGLE


Vandaag ga ik na een hele lange tijd eindelijk weer mijn favoriete band Rondé live zien. Het is voor mij veel te lang geleden. De laatste keer dat ik ze op zag treden was eind september, ook in Zwolle. Vorig jaar zouden ze ook Bevrijdingsfestival Zwolle komen, maar dat is toen niet door gegaan i.v.m. Rikki haar operatie. Maar dit jaar komen ze dus weer wel!

Ik heb er nu al mega veel zin in, en ik typ dit op zaterdag dus al weken van te voren heb ik er zin in haha. Ik vind het zo leuk om mijn favoriete band live te zien spelen. Ik ken namelijk alle nummers uit mijn hoofd en zeg nou zelf; een optreden die je helemaal kan meezingen of een optreden waarvan je maar één nummer kent, dan kies ik toch voor dat eerste.

Rondé komt dus naar Zwolle toe! Als je dit voor 19:20 nog ziet, moet je zeker komen naar Zwolle. Rondé is namelijk zo goed en ze hebben hele toffe muziek. Hun maken toffe indie/pop/dance-achtige nummers en dat is echt helemaal mijn soort muziek waar ik gek op ben. Lukt het nog om te komen voordat je dit leest, kom dan zeker Rondé checken in Zwolle!

Liefde voor Rondé!


XOXO Marit.

Geen opmerkingen: