zaterdag 7 mei 2016

Scandinavische woonstijl.

Hi allemaal,

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het kijken naar wooninspiratie. Werkelijk waar geen idee waarom want ik ga ook niet verhuizen of iets, maar ik vind het gewoon leuk om te kijken. Vandaag heb ik een paar leuke sfeerfoto's voor jullie met interieurstijlen waarvan ik nou echt houd. Benieuwd welke dat zijn? Lees snel meer!



Zoals je zelf misschien ook wel ziet houd ik juist van rustige vloeren en muren, maar daarbij juist ook weer hout en pastelkleuren. Ik ben echt dol op pastelkleuren en licht kleurig hout. Ik vind dit wel typisch een hipster huis, hahah. Ik zou er zo graag willen wonen!


Wat je ook vaak terug ziet is de witte kleuren die er zijn en de hoeveelheid licht inval. Het licht wat naar binnenkomt is erg veel, maar zo ziet een kamer een ook heel snel fris en luchtig eruit, dan een donkere kamer. Je kan elke keer spelen met de spullen die je gebruikt. Misschien elk seizoen wel weer andere decoraties en dingen.


De stijl die ik erg mooi vind is de Scandinavische stijl. Erg leuk dat dit stijltje zo heet, omdat ik zelf ook graag op vakantie ga naar Zweden en Noorwegen. Ik houd van muren die vooral heel licht zijn, maar je kan je kamer dan net weer heel leuk maken met allerlei decoratie dingen zoals planten, kussentjes en kaarsen.


Ik weet zelf dat je dit soort dingen echt bij de Hema kan halen, al deze leuke potjes en dingetjes met pastelkleuren maar dat potje met Suklaa Hera Stenia en Mysli kan je natuurlijk zelf ook eenvoudig maken met een permanent stift. In de Scandinavische stijl kan je heel gemakkelijk dingen zelf maken met DIY's. Love that!

Welke kamer interieurstijl vind jij heel erg mooi?

Veel liefde,
Marit.

Geen opmerkingen: