dinsdag 24 mei 2016

Update | Ik heb zomervakantie!

Lieve allemaal,

Wow. Dit voelt best gek. Ik heb zomervakantie. Zomervakantie? Ja, echt. Ik heb zomervakantie. Ik heb de afgelopen paar weken aan mijn examens gewerkt en vandaag was mijn laatste examen. Vanaf vandaag heb ik vakantie en alle tijd voor mezelf.


Examens.
Sommige examens gingen makkelijker dan anderen. Ik twijfel of ik wel ga slagen. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je gaat slagen als je er een goed gevoel over hebt en sowieso al achten staat. Dit is niet in mijn geval, dus er is een grote kans dat ik zak of een herkansing moet gaan doen. Helaas ben ik mij daar al bewust van en weet ik ook dat er een kans is dat ik ga zakken. Ik kan niet zoals vele mensen zeggen 'Ik ga slagen' maar ik twijfel enorm. Vaak zeggen mensen dat dat een gebrek aan zelfverzekerdheid is, maar bij mij is dat echt het geval. Jullie horen, lezen en zien vanzelf wel ergens op sociale media goed of slecht nieuws. En laten we hopen dat dat goed nieuws is.

En nu?
Ik heb dus mijn blog en YouTube kanaal even tijdelijk stop gezet. Misschien was dat ook wel beter zo zodat ik mij goed kon richten op de examens, maar ik denk ook beter voor mijn blog. Mijn blog was opeens een rommeltje geworden door hier en daar wat video's en opeens weken achter elkaar video's. Het was niet meer overzichtelijk, maar daar gaat gelukkig verandering in komen. Ik ga onder andere werken met een agenda voor mijn blog en daar zet ik ook veel ideeën in. Elke zondag, dinsdag en donderdag komt er een YouTube video online, die daarna ook meteen online komt op mijn blog. De overige dagen kunnen jullie van allerlei artikelen verwachten. Ik was dit voorheen ook van plan, maar toen werkte het nog niet zo soepel.

Zomervakantie plannen.
Ik heb natuurlijk ook grote zomervakantie plannen. Ik heb een paar weekenden achter elkaar feestjes van Domien, ik ga op vakantie naar Zweden en ik ga vijf dagen werken bij KermisFM in Tilburg. Gelukkig weet ik daar wel raad mee, en komen mijn video's en artikelen gewoon online. Maar natuurlijk ga ik ook vloggen bij uitjes en andere leuke dingen. Dat komt helemaal goed!

Ik moet zeggen dat ik vooral heel excited ben over het feit dat ik vakantie heb en dat ik weer mijn YouTube kanaal en blog ga oppakken. Zin in!

Veel liefffs,
Marit

Geen opmerkingen: