woensdag 25 mei 2016

Zomer 2016.

Hey allemaal,

Wat heb ik een enorm veel zin in de zomer. Ik heb nu dan wel zomervakantie, maar dat kan je echt niet merken aan het weer. Het weer is regenachtig en ik word er chagrijnig van. Ik haat namelijk regen en ik heb veel liever zon. Ik hoop dat het de komende tijd wat warmer gaat worden en ik ook kan genieten van het mooie weer. Het ziet er in ieder geval nu nog niet top uit.

Maar wat wil ik deze vakantie allemaal gaan doen? Vandaag ga ik een paar dingen behandelen die ik deze zomer wil gaan doen, of waar ik al zeker van ben dat ik ze ga doen. Een soort van korte samenvatting wat ik deze zomer wil en ga doen.

Bron: Pinterest.


Festivals en feestjes.
Deze zomer wil ik de leukste zomer maken. Deze zomer wil ik namelijk o.a. naar veel feestjes gaan waar Domien draait. Een van die feestjes is Wish Outdoor, een festival. Daar heb ik heel erg veel zin in en eigenlijk kan ik deze al van mijn bucketlist afstrepen. Daarnaast heb ik nog veel meer feestjes waar Domien draait, dus we maken er een zomerfeest van. Ik hou heel erg van de feestjes waar Domien draait. Ook al moet ik er ver voor reizen, het is het geld echt waard. De beste feestjes heb je bij Domien Verschuuren.

Dagje stad.
Daarnaast lijkt het mij ook leuk om vaker naar de stad te gaan als het mooi weer is. Niet alleen naar grote steden zoals Utrecht en Amsterdam, maar Zwolle is ook goed. Heerlijk in de parkjes zitten met wat eten en drinken en eventueel het centrum zelf nog in gaan. Ik denk dat ik dat deze zomer wel ga doen, want ik hou ervan. Steden zijn sowieso leuk om te bezoeken. Het hoeft niet perse shoppen te zijn, maar de stad zelf in en een terrasje pakken is ook fijn.

Nieuwe muziek.
Deze zomer, maar eigenlijk altijd wel, wil ik nieuwe muziek gaan leren kennen. Ik ken natuurlijk al de standaard hitlijsten maar daarnaast ook Serious Talents. Ik zou graag meer muziek willen leren kennen en misschien zelfs wel naar concerten gaan die ik misschien nauwelijks ken. Gewoon om mijn muzikale kennis te verbreden. Ik hou van muziek namelijk.

Bron: Pinterest.
Foto's maken.
Sowieso wil ik mijn blog upgraden met veel foto's. Foto's van outfits maar ook foto's van de natuur di ik hier in het bos maak. Ik wil mijn fotografische kennis iets meer gaan uitbreiden dan hoe het nu is. Ik hou ervan om foto's te maken, en het is super leuk om met een vriendin foto's te maken en die foto's weer op mijn blog of sociale media te zetten. Ik ga dit zeker doen deze zomer!

Kermis FM.
Deze zomer ga ik ook vrijwilligerswerk doen bij Kermis FM in Tilburg. In juli is er in Tilburg een hele grote kermis. Ik heb daar super veel zin in en ik hoop er veel te leren. Dit werk duurt voor mij 5 dagen, maar het is het zeker waard. Ik hoop hiervan profijt te hebben voor op de opleiding. Zo kan ik wat leren en ervaring op doen, maar daarnaast ook plezier hebben. Laten we in ieder geval hopen dat het mooi weer is!

Kamperen in de achtertuin.
Ik weet, en denk ook, dat het niet mogelijk is maar dit lijkt mij zo gezellig! Samen met een aantal vriendinnen in de achtertuin slapen en als het zo warm is misschien wel onder de sterrenhemel. Dit zie ik altijd in van die films, met daarbij popcorn, gezellige lampjes en horror verhalen. Ik denk niet dat dat haalbaar is, maar we gaan ervoor haha.

Wat ga jij deze zomer doen? Ik heb namelijk nu al zomervakantie!

Veel liefs,
Marit Bosman

Geen opmerkingen: