dinsdag 21 juni 2016

De modetrends van de zomer van 2016.

Hoi allemaal,

Ik houd heel erg van mode, maar soms is er zo ontzettend veel keuze dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Er zijn veel winkels met zoveel leuke items. Vandaag heb ik een artikel jullie met de modetrends die jij sowieso deze zomer terug gaat zien. Laat vooral weten welke trend jij het leukste vind! Kijk vooral verder.

bron: GOOGLE

T-shirt met logo's.
Dit zie je erg goed terug. Dit was al superhip in de jaren 90 om een shirt te dragen met een logo erop. Die trend schijnt weer terug te komen, maar dan vooral met Levi's erop. Je ziet het in verschillende kleuren en soorten stof, maar de witte kleur met een rood logo zie je erg veel. Ik vind het er in ieder geval heel erg leuk uitzien.

bron: GOOGLE
De bikini.
Bij de zomer hoort natuurlijk een goede poolparty en juist dan heb je een hippe bikini nodig. Er heerst een nieuwe trend in bikiniland, namelijk de scalloped bikini. Dat wil zeggen dat je bikini heel leuk afgewerkt is met halve rondjes. Dit geeft een leuk effect!


Het denimrokje.
Denim blijft goed. Er is weer een nieuwe favoriet, namelijk het minirokje! Speels maar ook heel handig, want denim blijft mooi, ook als je ergens op gaat zitten. Op festivals is dit echt een topper, want je kunt een denimrokje bijna overal mee combineren. Het staat geweldig met een chique blouse, maar dit exemplaar kan ook perfect staan met een paar sneakers.

Welke zomertrends vind jij geweldig? Laat het mij weten! Ik wens jullie alvast een hele fijne zomer met deze leuke trends.

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: