donderdag 9 juni 2016

Gedachtes over fan zijn.

Hey allemaal,

Ik kreeg laatst te horen van iemand 'dat jij zo lang fan kan blijven van iemand'. Op dat moment kwam het niet zo binnen, maar toen ik daar later aandacht dacht ik wel: dat is toch logisch. Het is logisch dat je van iemand lang fan bent, want je wil degene supporten in alles wat hij of zij doet. Daarnaast den ik nog veel meer na over het fan zijn. Ik dacht: laat ik die eens opschrijven in een artikel en delen met de wereld.

bron: TUMBLR


Lang fan zijn.
Ik heb nagedacht over wat de persoon zei. Ik dacht wel dat het logisch was dat je van iemand zo lang fan bent. Je kan niet na een paar weken zeggen 'ik ben niet meer fan, dus ik ga over naar iemand anders'. Dat noem ik zelf geen fan. Fan ben je en blijf je ook. Ik ben dus al heel lang fan van Domien, en daar had de persoon het ook over. Voor mij is dat de normaalste zaak van de wereld: lang fan zijn, want in mijn ogen hoort dat zo.

Fan van meerdere mensen.
Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je van zoveel mensen fan bent, maar er is vast wel één iemand die er uit springt. Ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik fan ben van verschillende mensen, maar ik weet dat Domien er altijd uitspringt. Ik ben inderdaad ook fan van Herman Hofman, Nanne Meijer en Rondé, maar Domien springt er dan toch boven uit. Niet veel, dat ook wel weer maar je merkt het wel. Je kan natuurlijk fan zijn van meerdere mensen, logisch maar denk zelf maar even na. Als je één idool zou mogen kiezen waar je nu bij wil zijn, zou er toch iemand uitspringen.

De grootste fan.
Je hebt dan ook weer van zulke fans die dan zeggen dat ze de grootste zijn, maar dat weet je nooit zeker. Een groepje woorden wat je wel kan gebruiken is Groot fan. Je kan van iemand heel groot fan zijn, maar je weet nooit of je de grootste bent. Wie weet zijn er mensen die ook zo groot fan, of wellicht nog grotere fan zijn, maar die bijvoorbeeld niets of weinig delen via sociale media. Het is logisch dat je dan bij jezelf denkt 'misschien ben ik wel de grootste', maar wie kan die vraag nou echt goed beantwoorden.

Iets heel moois.
Fan zijn is heel mooi. Je kan meerdere mensen leren kennen die ook fan zijn van de persoon, maar ook vind ik het fangirlen erg leuk. Mijn kamer hangt vol met foto's en posters van Domien, maar dat vind ik juist zo leuk. Ik ben blij dat ik fan ben van de leukste radio dj van Nederland, want ik heb door hem veel nieuwe mensen leren kennen, ik voel mij zelfverzekerder, ik geniet ervan en nog veel meer dingen waardoor ik blij ben.

Dit zijn gewoon de dingen waar ik in de avond over nadenk als ik rustig in bed lig en veel nadenk over van allerlei dingen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden en ik hoop dat jullie inzien hoe ik denk over fan zijn en wat er allemaal bij komt kijken.

Veel liefde naar jullie,
X

Geen opmerkingen: