woensdag 1 juni 2016

Hello June.

Hoi allemaal,

Het is vandaag juni. Juni is voor mij een spannende maand, maar ook een leuke maand met feestjes. Vandaag ga ik bespreken wat erin juni allemaal kan en gaat gebeuren. Juni is net zoals mei een spannende maand.

Bron: Tumblr



Uitslag van examens.
Juni is de maand dat ik te horen krijg of ik zak of slaag en dat is natuurlijk heel spannend. Ik weet het echt niet meer of ik wel slaag. Ik ben heel erg benieuwd en ik vind het echt heel erg spannend. Als ik er nu over na denk krijg ik al de kriebels. Laten we hopen op het beste..

Midzomerfeest Mariënheem.
18 juni ga ik naar een midzomerfeest toe waar Domien Verschuuren ook draait. Erg leuk is dat natuurlijk en ik heb er heel erg veel zin in! Ik ga er heen met mijn zus, de vriend van mijn zus, en Tessa. Laten we hopen op een goed feestje!

Kersenproms Werkhoven.
Een weekje later is het weer tijd voor een feestje waar Domien Verschuuren draait. Die keer is het in Werkhoven bij Utrecht en daar ga ik naar toe met Tessa. Twee feestjes achter elkaar. Love it! Maar een weekje later, in juli, is het ook weer tijd voor een feestje: Wish Outdoor.

En natuurlijk het allerleukste: de hele maand juni heb ik ook nog steeds geen les!

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: