maandag 27 juni 2016

Ik ben een blij mens.

Hoi allemaal,

Hier een keer een persoonlijk bericht van mij. Ik doe dit niet heel vaak, en vindt het zelf ook prettig op mijn blog te scheiden van mijn eigen leven, maar soms is het fijn om het juist wel online te zetten en alles van mij af te 'typen'.



Zoals sommige misschien van jullie weten heb ik niet de perfecte tijden gehad. Er zijn momenten geweest waarin ik mij eenzaam voelde en daar kijk ik op terug als een leerzame maar ook moeilijke tijd. Gelukkig kan ik nu naar jullie typen dat het top met mij gaat. Ik voel mij steeds vrolijker en ik ben blij dat ik er zulke lieve mensen om mij heen zijn, en dat ik soms uren kan praten over van alles en nog wat met vriendinnen die ik niet vaak in het echt zie.

Middelbare heb ik nu achter de rug en het is ook tijd voor een nieuwe uitdaging. Een nieuwe uitdaging waar ik heel veel zin in heb, maar ook wel een beetje spannend vindt. Het is heel wat anders dan de middelbare school, én nu moet ik ook veel langer reizen. Niet dat ik dat erg vind, want ik vind reizen geen probleem.

De reden waarom ik ook zo vrolijk ben, is omdat ik lekker mezelf kan zijn. Ik kan naar de uitjes gaan waar ik wil, ondanks dat ik op school te horen krijg 'Ga je alweer naar Domien?'. Dat kan niet, want ik zit niet meer op school want ik heb vakantie. Ik ben blij dat ik naar de feestjes toen kan waar Domien draait.


En wat ik jullie mee wil geven is dat je soms misschien niet zo lekker in je vel zit, maar dat heeft tijd nodig want er komen vast leuke dingen aan.

Geen opmerkingen: