vrijdag 24 juni 2016

Midzomerfeest in Mariënheem met Domien.

Hey allemaal,

Zaterdag 18 juni heb ik een hele leuke dag gehad. Ik ging namelijk samen met Tessa, mijn zus Dagmar en haar vriend naar Mariënheem toe. We gingen naar Mariënheem, omdat er een midzomerfeest was waar Domien draaide, dus dat konden we niet missen haha. Kijk vooral mee hoe deze dag verliep!



De middag begon met heerlijk pennyboarden in het bos en in de buurt. Helaas begon het al snel te regenen, maar het voordeel was dat we op dat moment nog in het bos waren dus we konden schuilen voor de regen. We hebben heerlijk gepennyboard in de buurt en ons prima vermaakt. Helaas was Tessa wel even gevallen, maar gelukkig was het dichtbij huis dus konden we rustig naar huis lopen.

We hadden bedacht om veel tijd te besteden aan het klaarmaken, dus we deden alles lekker rustig, met vlogs en veel muziek. Ik ging Tessa haar haren krullen en daar was ik ook een uurtje mee bezig. Ik krul niet zo vaak iemand zijn of haar haren, maar ik vond het best leuk om te doen. Ondertussen hebben we wat YouTube video's gekeken, maar ook vlogs van Domien en muziek geluisterd.

Rond 21:00 vertrokken we richting Mariënheem en we hadden feestmuziek op in de auto. Het was echt heel erg gezellig en de reis was zo voorbij. De klok tikte af en de minuten werden steeds minder. Toen we aankwamen moesten we weer een weggetje ergens af en kwamen we in een boerengehuchtje waar het stonk naar stront, overal weiland was en er was een manege. Domien draaide ook op een manege.


Domien draaide van 22:30 tot 24:00 en het was heel erg leuk. We hebben veel gedanst en Domien draaide hele leuke muziek, en hij draaide natuurlijk super goed. Ik heb een hele leuke avond gehad in Mariënheem en het was top! Na afloop zijn we langs de Mac Drive gegaan en heb ik twee cheeseburgers genomen. Deze dag was leuk!

Die dag heb ik ook een vlog gemaakt. Check het hier:




Aankomende zaterdag hebben we weer een feestje van Domien: nummer 3. We hebben namelijk 3 weekenden achter elkaar 3 feestjes waar Domien draait, door het hele land: Overijssel, Utrecht én Brabant. Zin in!

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: