woensdag 29 juni 2016

Mijn dagelijkse make-up producten.

Hey allemaal,

Vandaag ga ik mijn dagelijkse make-up routine updaten. Er is namelijk veel bij gekomen, maar ook veel producten zijn weg. Vandaag geef ik een update over de producten die ik het liefste gebruik. Kijk en geniet mee!



Als allereerst beginnen we met de dagcréme. Dat is nog steeds hetzelfde product. Dat is die van de hema. Dit is een dagcrème voor bijna ieder huidtype, en dit is het eerste product dat ik altijd gebruik. Daarna ga ik over naar mijn Primer van Catrice. Deze heb ik nog niet heel lang, maar zo blijft mijn make-up langer zitten.


Dit is mijn foundation, die overigens een beetje vies is, maar ook de kwasten en beautyblender die ik gebruik. Mijn foundation is van Catrice, de Nude Illusion Make-Up foundation. Hij is heel erg mat en dekt goed. Naast mijn foundation ligt mijn kwast die ik gebruik en die komt van de Hema. Dan heb ik een goedkope beautyblender die ik gebruik en die komt van de Kruidvat.


Dit is de concealer die ik gebruik, maar zoals je ziet is hij bijna op. Ik gebruik deze concealer al heel lang en ik haal steeds weer een nieuwe. Hij dekt goed, maar hij blijft ook lang zitten. Dit is echt mijn favoriete make-up product ever als het gaat om dekking en of het lang blijft zitten.


Dit is de mascara die ik ook al super lang gebruik. Dit is een mascara waarvan je wimpers veel groter en langer worden, en daar houd ik van. Het is wel zo dat deze mascara snel klonterig wordt, dus je moet vaak een andere gebruiken, maar voor de rest is hij perfect. Hij geeft meteen de grote volume. I love it!


Dit is het laatste product waar ik altijd mijn make-up mee afmaak. Dit is namelijk een matte poeder die je gezicht matter maakt, waardoor je er niet glimend uitziet. Vaak doe ik dit als het warm weer is, of dat als ik weet dat ik veel ga zweten.

En dit zijn de producten die ik dagelijks gebruik. Laat vooral weten wat jij dagelijks gebruikt! Ik ben erg benieuwd namelijk.

Veel liefs,
X Marit

Geen opmerkingen: