woensdag 13 juli 2016

Diploma-uitreiking: Op naar MBO!

Hey allemaal,

Ik had vorige week mijn diploma-uitreiking en daar wil ik het met jullie over hebben, dus vandaag een artikel dan normaal. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Daar loop je dan tussen alle ouders, heel awkward en ongemakkelijk, over een rode catwalk. Dit was iets nieuws van onze school en ik vond het wel grappig, maar ook beetje vreemd. Wanneer je er op liep kreeg je volop lampen op je gezicht en ik kan daar altijd heel slecht tegen dus ik had de hele avond hoofdpijn haha. Op deze foto kijk ik niet heel blij, maar dat was ik zeker wel. Je liep als ware naar je diploma toe en ondertussen werd er een gedichtje over je verteld.

Ik ben nu klaar met de middelbare school, en alles is afgerond. Ik kan nu naar een MBO-opleiding gaan. Ik heb 5 jaar over VMBO gedaan en ik kwam al op deze school sinds ik 2 maanden was. Mijn school was voorheen ook mijn kerk, en ik kwam dus 6 dagen per week op school. Nu is dat niet meer zo, en nu is alles klaar.


Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: