woensdag 6 juli 2016

Diploma uitreiking.

Hoi allemaal,

Vandaag is het 6 juli en voor de meeste mensen een normale dag. Vandaag heb ik mijn diploma-uitreiking en neem ik 'afscheid' van mijn middelbare school. Ik had nooit gedacht dat ik op deze woensdag mijn papiertje op had kunnen halen, want ik dacht namelijk dat ik gezakt was. Het is toch heel bijzonder dat dat vandaag gebeurd.



Ik ben geslaagd voor mijn VMBO diploma met zessen en zevens en daar ben ik heel blij mee. Ik heb namelijk geen één onvoldoende. Ik heb 5 jaar gedaan over VMBO, maar nu mag ik eindelijk gedag zeggen tegen mijn middelbare school.

Mijn favoriete schooljaar was denk ik wel dit jaar, ook al vond ik vorig jaar top. Ik heb veel lieve mensen ontmoet op de middelbare school en een leuke tijd. Helaas in de beginjaren wel een kut tijd, maar daar heb ik ook weer van geleerd.


Beetje een onduidelijke foto, maar dit is het jurkje wat ik aan ga doen. Hij is heel erg simpel en basic, want ik houd niet heel erg van al die frutsels en felle kleuren. Hij heeft wel een iets gedetailleerde taile, want daar heeft 'ie een naad lopen.


Ik ben echt helemaal niet van de hakken, dus ik twijfelde wat ik aan zou doen. Ik heb gewoon deze simpele schoenen gekocht met spijkerstof bij de H&M. Ik heb expres geen zwart gedaan, anders was ik helemaal zwart geweest haha. Het zijn basic schoenen, maar ik houd ze natuurlijk wel wit voor vanavond.

Ik neem vandaag afscheid van de middelbare en ik ben geslaagd!

Liefs,
Marit.
X

Geen opmerkingen: