vrijdag 15 juli 2016

Hairtrends op festivals.

Hoi,

We zitten midden in het festivalseizoen en de hippe trends worden alweer gespot op het festivalterrein, maar welke haartrends zie je terug bij festivals? Welke hippe festivallooks? Kijk vooral mee naar de kapsels en wie weet zit er iets voor je bij wat jij draagt bij een komend festival.



Dit is een kapsel die je overal ziet. Ten eerste ziet het er heel vrolijk uit en vooral op een festival. Ook vind ik het erg mooi staan en het maakt je look helemaal compleet af. Bloemenkronen maken je outfit net iets vrolijker.


Dit vind ik altijd tof: die vlechten. Dit zie je steeds vaker, maar het is ook comfortabel. Helaas kan ik zelf niet vlechten, anders had ik het zeker gedaan. Deze vlechten maken ook je outfit compleet af.


Dit is niet meteen mijn nummer één hairstyle, maar het ziet er wel schattig uit. Het zijn knotjes, maar het haar is nog steeds los en lang. Je kan hier een leuke zonnebril bij combineren en je complete outfit is weer on point.

Welke hairstyle vind jij het leukst?

Liefde,
marit.

Geen opmerkingen: