woensdag 20 juli 2016

Interview met Nova van Be Novabulous.

Hoi allemaal,

Er zijn veel YouTubers waar ik naar kijk, maar sommige springen er echt bij mij uit zoals BonColor, Bram de Wijs en Dit Was Domien, maar ook Nova van Be Novabulous. Nova is echt een grote inspiratie voor mij als het gaat om mijn YouTube kanaal. Ik houd heel erg van haar humor, en ze is een groot voorbeeld voor me. Ik heb de eer gekregen om haar een paar vragen te mogen stellen voor mijn blog. Vandaag heb ik dus een interview met the one and only: Nova!

bron: https://www.instagram.com/p/BGudR-GGbCK/?taken-by=benovabulous
Nova is een meisje van 14 jaar dat woont in het oosten van Nederland. Ze heeft nu al een paar jaar een YouTube kanaal genaamd: Be Novabulous. Op dit moment heeft ze de 36K aangetikt (19 juli 2016) en haar abonnees groeien heel hard. Nova maakt video's over van alles en nog wat, maar vooral sketches, praatvideo's en heel af en toe fashion en beauty. Nova heeft ook twee vaste series op kanaal genaamd: Op Z'n Nova's en Nova Weet Raad! Elke zondag om 16:00 komt er een nieuwe video online.

Mocht je haar YouTube kanaal nog niet kennen: klik hier om naar haar YouTube kanaal te gaan en vergeet je zeker niet te abonneren, want ze maakt hele leuke video's.

De vragen die ik aan Nova stel, gaan vooral over YouTube. Waarom ze begonnen is, hoe ze omgaat met haatreacties en nog veel meer. Ben je benieuwd? Hieronder vind je het interview.

Waarom ben je begonnen met een YouTube kanaal?
Ik ben begonnen met YouTube omdat twee vriendinnen van mij een blog hadden, en dat vond ik erg leuk, maar ik hield niet zo van schrijven, haha. En toen ontdekte ik YouTube en dat vond ik eigenlijk veel leuker!

Welke YouTuber keek je als eerste? En hoe ben je daar gekomen?
De allereerste Youtuber die ik keek was DylanHaegens2, ik keek toen al zijn reactie video's, over video's op zijn hoofdkanaal, maar ik wist toen nog niet eens hoe ik zijn hoofdkanaal kon vinden!

Met welke Nederlandse YouTuber zou jij nog een video mee willen opnemen? En waarom degene?
Ik ga als het goed is een keer met Sophie een video opnemen, want zij is echt mijn spirit animal :)

Waar haal je je inspiratie vandaan en wat doe je als je geen inspiratie hebt?
Als ik geen inspiratie heb, vraag ik meestal op mijn SnapChat of mensen nog bepaalde dingen willen zien, en dat werkt altijd prima.

bron: https://www.instagram.com/p/BEEjH4embMh/?taken-by=benovabulous

Wat vinden je familie en vrienden ervan dat je YouTube video’s maakt? 
Familie en vrienden vinden het eigenlijk alleen maar leuk en grappig dat ik aan YouTube doe, ik heb nooit negatieve reacties gekregen.

Wat vind je van haatreacties? Hoe ga je daar mee om? 
Heel veel haat op mijn video's krijg ik niet, maar als er soms een paar haatreacties tussen zitten lach ik er vaak om, omdat het meestal vol zit met spellingsfouten :')

Wat is het leukste wat je hebt bereikt dankzij je YouTube kanaal?
Het leukste vond ik tot nu toe het VEED Festival! We mochten met alle YouTubers op het podium, en dat gaf zo'n kick!

Wat wil je bereiken met je kanaal? En hoeveel tijd denk je dat je nodig hebt om dit te bereiken?
Ik heb nu echt geen 'doel' of iets dergelijks. Ik doe gewoon lekker mijn ding!

Hoeveel tijd gaat erin zitten van één video, begin tot het einde? En heb je daar wel tijd voor i.v.m. school?
Ik ben best snel in het maken van video's, maar er gaat altijd meer tijd inzitten dan je denkt! Meestal rond 4 uurtjes, en dan moet ie ook nog een half uur uploaden.

Ik wil Nova heel erg bedanken voor het meedoen met dit interview en het beantwoorden van de vragen. Ik wil jullie allemaal aanraden om op Nova haar kanaal te abonneren: klik hier voor Nova haar YouTube kanaal.

Heel veel liefs,
Marit Bosman.

Geen opmerkingen: