vrijdag 29 juli 2016

Na 5 jaar bloemetjes, nu naar basic.

Hoi hoi allemaal,

Ik ben super blij, want ik heb na 5 jaar een nieuwe rugzak. Ik heb altijd een rugzak gehad met bloemetjes van Eastpack. Ik heb altijd gedoe gehad met de rits en er zitten daardoor veel gaten in bij de uiteindes, maar daar is verandering in gekomen. Ik heb namelijk een nieuwe rugzak die in de aanbieding was!



Het is een hele andere tas dan dat ik had. Deze tas heel simpel en basic, en veel minder kinderlijk en meer volwassen. Het is namelijk een donker groene tas met bruine details en een bruine onderkant. Heel ander in tegenstelling tot mijn bloemetjes tas met duizenden verschillende bloemetjes.

Omdat hij voor mij net iets te simpel is, denk ik dat ik er sleutelhanger aan ga hangen met verschillende kleuren, maar die toch wel weer bij elkaar passen. Ik kan deze tas customizen hoe ik hem wil, want hij is toch al basic.


Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: