maandag 25 juli 2016

Shoplog: Matchende schoolspullen en veel twijfels.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie en dat is een shophaul. Volgens mij noem je dat zo, toch? Ik laat een aantal dingen zie die ik de afgelopen weken heb gekocht. Het zijn vooral dingen voor school en ik ben er heel erg blij mee. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder,


Zoals ik al zei, de meeste dingen heb ik gehaald i.v.m. school maar sommige dingen ook omdat ik ze al heel lang wou hebben, of zelfs voor op vakantie. Naast deze spullen heb ik ook nog een nieuwe camera met daarbij een statief, maar daar had ik al apart een video van gemaakt dus als je die nog niet hebt gezien: check hem hier! Deze foto's maak ik ook met mijn nieuwe camera, maar ik moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt en wat de beste instellingen zijn.

De spullen die ik heb gekocht komen vooral uit Zwolle, Heerde, maar ook iets uit Utrecht. Het zijn gewoon winkels die je overal hebt, zoals Kruidvat, Hema, Intertoys en Dit Is Waar, maar ben je nou benieuwd per product waar ik het vandaan heb. Kijk dan snel hieronder voor meer informatie.


Bluetooth Speaker | Intertoys | €14,99
Deze speaker heb ik gehaald voor op vakantie. Deze vakantie regel ik namelijk de muziek en dat neem ik serieus, want vorig jaar dacht ik dat we veel muziek hadden (400 nummers) maar ik kwam er al snel achter dat dat veel te weinig was voor een rondreis. Toen baalde ik heel erg, want we hadden vaak dezelfde nummers. Nu heb ik 1250 nummers en er komen er elke dag nog 50 bij ongeveer. Dit jaar werken we niet met cd's maar heb ik alle nummers op een SD-kaartje en die zit in mijn telefoon. Mijn telefoon kan niet heel hard, dus ik heb een speaker erbij gehaald. Deze speaker kan 4-6 uur lang muziek geven via bluetooth en altijd via een draadje. Ook komen er allerlei verschillende felle kleuren en geeft hij heel goed geluid. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!


Dopper | Dit Is Waar | €12,50
En ja, ik doe ook met de hipsters mee. Sorry. Ik vond een dopper altijd een heel erg gaaf ding en ik zie ze altijd overal voorbij komen. Ik heb vaak in Dit Is Waar gestaan met twijfels of ik het zou doen of niet. Ik was namelijk bang dat ik hem niet ging gebruiken, want ik drink weinig dus ook weinig uit flesjes, maar sinds ik een dopper heb drink ik veel meer. Ik zit vaak op mijn zolder en dat is op zolder. Ik ben dan te lui om elke keer naar beneden te gaan om 200ml drinken te pakken. Nu heb ik dus een dopper en daar kan veel meer in. Het helpt mij te motiveren om meer te gaan drinken en dat is gelukt ook. Ik drink veel meer! Ik heb hem in een paarse kleur gekocht. Ik twijfelde tussen de groen/blauwe of de paarse, maar uit eindelijk ben ik toch voor paars gegaan en daar ben ik heel blij mee. Doppers zijn geweldig!


Set van 3 notebook | Hema | €3
Dit is dus een voorbeeld van wat ik voor school wou halen. Collegeblokken zijn altijd heel erg handig en je kan er van alles in schrijven. Ik twijfelde of ik grote A4 wou, of gewoon een A5 formaat maar omdat ik veel en groot schrijf leek het mij handiger om een A4 formaat te gebruiken. De kleuren vind ik ook heel erg leuk, en dit jaar heb ik besloten om mijn schoolspullen bij elkaar te matchen dus bijna elk schoolproduct heeft deze kleuren, te leuk. De kleuren zijn neon orange met een rozige tint, een lichtblauwe en een roze met een beetje paars erin. Ik vind het hele leuke kleuren! Als je nog schoolspullen zoekt en je normaal bij V&D komt, ga naar de Hema. Daar hebben ze leuke betaalbare schoolspullen en je kan alles bij elkaar matchen.


Notitie/to do boekje | Hema | €2
Zoals ik al zei, alles matched bij elkaar. Dit lag namelijk ook bij de collegeblokken en het is precies dezelfde kleur. Ik moet wel zeggen dat de kleur niet goed overkomt op camera, want de camera pakt deze kleur op als orange, maar de kleur is echt neon orange roze achtig. Mijn eigen camera van mijn telefoon deed dat ook al, helaas. Ik had een to do boekje nodig voor school en ik zag deze leuke. Deze is wel een A5 formaat en heeft gewoon lijntjes. Ik denk dat ik dit boekje wel ga versieren, want als je mij kent houd ik niet van simpel en basic maar pimp ik liever alles.


Agenda | Hema | €7
Dit is mijn agenda voor komend jaar, maar ik weet al dat er nu veel reacties gaan komen met 'Maar je doet toch een MBO-opleiding? Daar heb je geen agenda voor nodig en die hoef je niet aan te schaffen' maar zelf ben ik enorm van het plannen en ordenen en ik vind het fijn om een papierenagenda te gebruiken in plaats van mijn telefoon. Zoals je ziet matched alles weer bij elkaar, bij het notitieboekje maar ook bij de collegeblokken. Ik heb mijn agenda al gepimpt met een andere voorkant die ik op Words heb gemaakt. Ik vond de voorkant die er al in zat een beetje kinderachtig en niet zo mooi. Nu heb ik allemaal leuke Tumblr foto's en een quote. Deze agenda gaat wel per dag één bladzijde dus niet per week. Zelf vind ik dat heel handig, want ik plan en schrijf altijd veel dus er is weinig ruimte voor mij, haha.


Etui | Hema | €2
Deze etui heb ik ook van de Hema, en ook weer dezelfde kleuren haha. De rits is namelijk licht blauw en dat matched bij mijn agenda en het collegeblok. Deze etui is heel erg simpel en klein, maar ik vind hem heel erg leuk. Ik denk niet dat ik veel schrijfwaren meeneem, want ik doe een opleiding en geen middelbare, maar ik doe er ook mijn make-up in zodat ik geen extra tasje mee hoeft te nemen, super handig. Ik had eerder een hele drukke etui en die vond ik ook niet zo matchen bij mijn nieuwe schoolspullen. Ook was hij helemaal vies van de inkt, dus ik heb een nieuwe etui gehaald en hij is ook lekker goedkoop. Ik ben er heel erg blij mee!


Telefoonhoesje | Braderie | €14
Ik heb een nieuw telefoonhoesje, en eigenlijk alleen omdat ik altijd dingen vergeet. Ik hoor je al zeggen 'Huh? Telefoonhoesje en dingen vergeten?' Ik vergeet namelijk vaak dingen, waaronder ook mijn ID-kaart, OV-chipkaart of andere pasjes, maar in tegenstelling tot mijn telefoon want die vergeet ik nóóit. Nu heb ik een lederenhoesje, een flipcase en daar is ruimte voor pasjes. Ik kan daar mijn pasjes kwijt en zo vergeet ik mijn pasjes niet. Als jij net zo vergeetachtig als mij bent en ook bang bent dat je dingen vergeet, koop dan ook een hoesje met ruimte voor pasjes.


Babylips | Kruidvat | €3,49
Na ontzettend lang twijfelen, heb ik het toch gedaan. Ik zie altijd iedereen met babylips en ik vind ze er altijd heel erg tof uit zien. Ik heb besloten om ook een babylips te gaan halen en dat werd deze: de roze. Ik had nooit gedacht dat ze zo gepigmenteerd waren, maar dat vind ik echt leuk. Met dit product ben ik heel erg blij mee. Ik heb geen lippenbalsem/lipstick die zo veel pigment afgeeft, dus dit vind ik echt een aanrader!

En dit waren alle producten die ik heb gehaald, waaronder dingen voor school, vakantie, maar ook gewoon omdat ik lang twijfelde en het uiteindelijk toch heb gedaan. Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie dit artikel op dit moment lezen, veel liefde.

Veel liefs,
Marit.
X.

Geen opmerkingen: