zaterdag 30 juli 2016

Tips voor in de auto richting je vakantieadres.

Hey allemaal,

Jaren geleden had ik ooit een artikel geschreven met tips om dingen te doen in de auto, maar als ik dat nu teruglees: ik schaam me dood. Het is een bij elkaar geraapt zooitje, en je kan het niet eens een artikel noemen. Vandaag herpak ik me, en maak ik het artikel opnieuw.



Handig om mee te nemen:
- Oordoppen/koptelefoon voor muziek.
- Oordoppen tegen gehoor.
- Pen en papier.
- Zacht kussen (of eventueel een nekkussen als je die hebt)
- Zonnebril
- Tablet als je die hebt.
- Puzzelboek, zoals sudoku's of woordzoekers.

Voorafgaande van de reis:
- Maak alvast een afspeellijst op je mobiel met je favo zomerhits.
- Koop alvast wat lekkers voor onderweg.
- Download van te voren al leuke apps met spelletjes op je telefoon.
- Doe alvast een koud flesje in de diepvries/koelkast en neem die mee.
- Films downloaden en op een SD-kaartje zetten die in je tablet past.
- YouTube vlogs downloaden die je nog niet hebt gezien, en ook op de SD-kaart zetten.

Wat te doen onderweg:
- Kijk om je heen, want je rijd waarschijnlijk ergens waar je nog nooit bent geweest.
- Koop een handig reisspel en speel die onderweg met je zusje of broertje.
- Als je geen tijd hebt gehad om je make-up te doen, kan je ook je make-up onderweg doen.
- Pak een blanco papier en ga wat schetsen maken en dingen tekenen.
- Luister muziek van je telefoon.
- Zet de radio extra hard, en zing mee met alle nummers.
- Maak een sudoku of woordzoeker.
- Schrijf omstebeurten een zinnetje in een notitieboekje en maak er een verhaal van.

Ik wens je heel veel succes met het reizen!

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: