vrijdag 22 juli 2016

Vandaag start de Tilburgse Kermis! Kom jij ook?

Hey allemaal,

Vandaag is het 22 juli, en dat betekent dat het vrijdag is. Deze vrijdag begint ook de Kermis in Tilburg. Dat betekent natuurlijk 10 dagen feest, maar voor mij betekent dat ook Kermis FM! Als je dol bent op de kermis, dan moet je zeker deze komende 10 dagen naar Tilburg komen!

bron: TUMBLR (Nee, dit is niet in Tilburg)

Maar wat is de Tilburgse Kermis nou precies?
De Tilburgse Kermis of Tilburg Kermis is de grootste kermis van de Benelux. Deze kermis wordt gehouden in de Noord-Brabantse plaats Tilburg. Er staan jaarlijks tussen de 230 en 240 attracties uit binnen- en buitenland, in een 4,5 kilometer lang lint door het centrum van Tilburg. De kermis trekt jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers en is daarmee een van de best bezochte evenementen van Nederland.

En wat is Kermis FM?
Kermis FM wil de kermis naar de mensen thuis brengen, en de mensen thuis naar de kermis. Daarbij werkt Kermis FM mee aan het groeien van de naamsbekendheid van de Tilburgse Kermis en aan het groeien van het bezoek aan de kermis. Kermis FM is een multimediaal platform met uitzendingen via radio en televisie en een website met het laatste kermisnieuws.

En waarom ga ik meedoen aan Kermis FM?
Ik ga meedoen aan Kermis FM om al ervaring op te doen. Ik start namelijk eind augustus met mijn MBO-opleiding TV-productie en evenementen, en dit is een goede gelegenheid om al wat ervaring op te doen. Ik hoop er veel te leren en al een kijkje in het 'vak' te nemen.

Komen er gewoon nog wel artikelen en video's aan?
Ja, zeker! Heel misschien met iets vertraging, omdat ik video's niet kan inplannen maar artikelen wel. Ik hoop gewoon dat alles goed verloopt en als het iets vertraging heeft, dan weten jullie hoe het komt!

Op naar Tilburg!

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: