zaterdag 16 juli 2016

Wat je kan doen voordat je op vakantie gaat.

Hey

Sommigen hebben al vakantie, maar binnenkort hebben we allemaal vakantie. Degene die op reis gaan hebben een hoop te doen voor ze werkelijk vertrekken. Vandaag laat ik jullie zien wat ik de dag van te voren en de dag zelf doe voor mooi op reis te vertrekken. Kijk snel verder,'

bron: TUMBLR

1 dag of meerdere van te voren:
Naar de kapper: Ik vertrek meestal met een frisse coupe op vakantie. Zo kan ik mijn douchebeurt een paar dagen rekken en voel ik me helemaal 'fresh'. En omdat ik een pony heb, is een korte pony natuurlijk beter dan al die plukken haar in je ogen.

Scheren: Een vakantie met haar op mijn benen, no thanks! Je kan een afspraak maken bij een salon en dan ben je voor een hele tijd verlost van die haartjes. Of je kan je natuurlijk gewoon zelf scheren, heerlijk fris.

Scrubben: Ga jij op een zonnige vakantie? Dan is scrubben echt een  must! Hierdoor haal je de dode huidcellen weg en daardoor dringt de kleur dieper door. Let op, doe dit niet dezelfde dag.

Nagels verzorgen: Lak je nagels met een gellak, zo blijft het lang zitten. Vijlen, knippen en verzorgen is een must!

Outfit klaarleggen: Wat ga jij onderweg aandoen? Beslis dat al de dag van te voren! Zo hoef je 's ochtends geen kledingstress te hebben.

Koffer checken: Mijn koffer maak ik meestal meerdere dagen van te voren. De voorlaatste dag check ik of alles er inzit en vul ik eventueel aan, dit doe ik met een checklist.

bron: TUMBLR

Dezelfde dag:
Zonnecrème: Ga jij op vakantie naar een warm land? Vergeet geen zonnecrème op te doen, verbrandde gezichtjes willen we niet!

Verzorging: De dag zelf neem ik mijn ochtenroutine iets uitgebreider. Doe hydraterende dagcrème op tegen droge airco. Lippenbalsem voor je lippen. En deo en parfum voor een lekker geurtje tijdens de rit.

Laatste check: Voor de zekerheid neem ik nog snel mijn handbagage door. Steek er zeker voldoende spulletjes in om je te amuseren!


Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: