vrijdag 12 augustus 2016

Bucketlist: concerten.

Hoi allemaal,

Ik heb veel dingen op mijn bucketlist staan en ik heb veel verschillende uiteenlopende onderwerpen, maar wat er ook tussen zit is: concerten. Er staan bepaalde concerten op waar ik heen wil gaan, en die echt op mijn bucketlist staan. Vandaag ga ik behandelen van wie de concerten zijn. Ben je benieuwd welke concerten? Kijk dan vooral snel verder voor meer.

bron: WE HEART IT


Typhoon.
Glenn de Randamie, beter bekend onder zijn artiestennaam Typhoon, is een Nederlandse rapper/zanger van Surinaamse afkomst. De Randamie groeide op in het Veluwse dorpje 't Harde en komt uit een muzikale familie. (bron: Wikipedia).

Ik wil ooit nog een keer een optreden van hem meemaken, want als ik beelden zie dan vind ik het er altijd heel goed uitzien. Gelukkig kan ik deze al van mijn bucketlist afstrepen, want 19 augustus ga ik hem live zien bij de Woerdense Vakantieweek. Hoe awesome!

Kensington.
Kensington is een Nederlandse band uit Utrecht die werd opgericht in 2005. Het genre is Indie/Rock en Eloi, Jan, Niles en Casper vormen de legendarische band. (bron: Wikipedia).

Als het gaat om rock, is dit één van mijn favoriete bands. Ik ken veel nummers van hun en ook al ik hiervan beelden zie, vind ik het er heel erg tof uitzien. Ik heb hun vieren ooit wel een keer in het echt gezien, maar toen traden ze niet op.

Matt Simons.
Matt Simons (Brooklyn (New York City), 20 februari 1987) is een Amerikaanse zanger. Hij werd in Nederland bekend door het nummer With You dankzij een uitzending van Goede tijden, slechte tijden. Het lied klonk tijdens het in coma brengen van het personage Bing Mauricius. Al snel kwam het nummer in de top 10 van de Nederlandse iTunes-lijst en even later kwam het ook in de Nederlandse hitlijsten terecht. Ook in België en Luxemburg is het nummer terug te vinden in de iTunes-lijst. With You was ook 3FM Megahit in januari 2013. (bron: Wikipedia).

Heel weer iets anders, rustige muziek. Ik ken zijn hele album Catch & Release uit mijn hoofd. Ik heb hem al een keer vaker zien optreden op bevrijdingsfestival in Zwolle, maar op dat moment kende ik alleen zijn bekende hit: With You. Nu wil ik er weer heel graag in, want nu ken ik veel meer nummers.

Welke concerten staan op jouw bucketlist?

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: