donderdag 4 augustus 2016

De glimlach.

Hoi allemaal,

Soms vragen mensen mij wel. Waarom eigenlijk? Waarom zou je zo'n groot fan van iemand willen zijn? En eigenlijk kan ik daar heel kort op antwoorden, de glimlach die ik elke keer krijg. Ik kijk met alle liefde de vlogs en ik luister heel graag naar zijn radioprogramma. Ik lig soms dubbel om zijn humor en de grappen die hij maakt.


Ook al heb ik honderden Dit Is Domien uitzendingen gehad. Elke keer is weer heel anders en dat vind ik juist zo leuk. Er zit veel afwisseling in zijn programma, want iedere avond zijn er weer andere mensen die aan de telefoon hangen. Als je nou zelf honderd keer naar Skyradio gaat luisteren, dan snap ik nog dat je op een gegeven moment er klaar mee bent, maar in Dit Is Domien zit heel veel variatie, want de avond is van jou en elke avond is weer anders.

De feestjes waar hij draait, en dat kan ik oprecht de allerbeste feestjes noemen. De verschillende nummers die langskomen. Van feestnummers naar Mega Top 50 hits, en van oude meezingnummers naar de allernieuwste remixen. Ik vind de feestjes altijd heel erg leuk en ik weet ook altijd van te voren als ik er heen ga, dat ik een top avond ga hebben en helemaal los ga op de feestjes.

Ik krijg gewoon van alles wat hij doet een enorme glimlach op mijn gezicht, en dat doet me goed.

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: