zaterdag 27 augustus 2016

Een hele drukke dag vandaag!

Hoi allemaal,

Het is een dood normale zaterdag, of nou ja.. soort van. Vandaag heb ik een hele drukke dag, maar wel een hele leuke dag! Ik ga even uitleggen hoe mijn dag eruit ziet. Het gaat van een rommelmarkt, naar een meeting in de hema, naar Douwe Bob en Lucas Hamming, en het eindigt bij Domien en Tjitse in een café.

bron: GOOGLE

Het weer
Volgens Buienradar blijft het redelijk droog. Mijn dag begint om 6:00 in de ochtend en eindigt rond 04:00 de volgende dag. Om 06:00 is het 13,9 graden en als de dag eindigt is het 19,7 graden. Prima te doen zo vroeg/laat. De dag zelfs is het ongeveer 24 graden. Het hoogte is 28 graden en heel misschien valt er soms een keer een buitje, maar laten we daar maar niet op hopen.

De rommelmarkt
Elk jaar ga ik naar de rommelmarkt in Hattem. Het is een hele grote rommelmarkt, vol met leuke vintage dingetjes. Vaak kijk ik bij de tijdschriften en koop ik voor een paar cent wat leuke tijdschriften. Vroeger haalde ik daar ook altijd speelgoed vandaan als klein kind, het is namelijk heel goedkoop. Vaak zijn we er al heel vroeg, want dan zijn er nog veel dingen.

Hema meeting
Helaas ben ik niet uitgenodigd voor de meeting van Rutger en Joy, maar Bonnie is er wel. Je kan gewoon naar Bonnie toe, ook al ben je niet uitgekozen. Ook weet ik dat er kijkers van mij zijn, dus ik ga toch eventjes kijken. Op dat moment komt ook Tessa uit Woerden naar Zwolle toe.

bron: GOOGLE
Stoppelhaene
Aan het begin van de avond is het tijd voor Stoppelhaene in Raalte. Vorig jaar ben ik daar ook geweest en toen trad daar Rondé op. Dit jaar treden Douwe Bob en Lucas Hamming op en ik wil daar heel graag bij zijn. Ik ga daar samen met Tessa en mijn zus Dagmar naar toe. Ik heb daar heel erg veel zin in en kan echt niet wachten.

Beach party
De dag eindigt in Markelo. In Markelo, Grand Café de Kroon, draaien Domien Verschuuren en Tjitse Leemhuis. En ik zou Marit niet zijn, als ik daar niet ging. Ik ga daar heen samen met Dagmar en Tessa en ik kan echt niet wachten! Feestjes van Domien en Tjitse zijn altijd super leuk namelijk en ik heb wel in een feestje.

Wat gaan jullie vandaag doen?

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: