dinsdag 9 augustus 2016

Favoriete winkels.

Hoi allemaal,

Ik houd heel erg veel van shoppen en dat doe ik ook graag met alle liefde. Ik vind het leuk om nieuwe stijlen en trends te ontdekken, maar welke winkels zijn nou mijn favoriet? Vandaag deel ik jullie mijn favoriete winkels om te shoppen. Ben je benieuwd naar welke winkels ik altijd ga? Kijk dan snel verder.

bron: TUMBLR

PULL&BEAR: kleding.
Dit is denk ik wel mijn favoriet, ever. Hij staat zeker op nummer één. Ik houd heel erg van deze winkel en vooral de stijl. Er is een collectie met basic shirtjes met printjes erop, zoals hartjes, pijltjes en eenhoorns. Ik heb bijna alles van die collectie en ik ben altijd blij als ze een nieuwe collectie daarvan hebben. De shirtjes zijn ook maar 6 euro en ik hoef ze niet meer eens te passen want ik weet precies welke maat ik heb. Ik vind deze winkel ook niet heel duur, maar ook niet super goedkoop. Het zit er een beetje tussenin. Helaas is deze winkel alleen maar in Utrecht en Amsterdam, en niet heel erg dichtbij.

H&M: kleding.
Deze kan natuurlijk niet ontbreken, want als je voor budgetproof wil, moet je zeker naar de H&M gaan. Vaak is de kleding erg goedkoop en hebben ze een breed assortiment. Gelukkig is de H&M in elke grote stad te vinden, dus dat is veel fijner vergeleken met de Pull&Bear. Ik vind dat ze bij deze winkel hele fijne broeken hebben, en daar heb ik er ook een paar van. Ik ga heel graag naar de H&M toe en als ik ergens ga shoppen, moet ik er altijd even kijken.


HEMA: schoolspullen.
Dit is niet echt een winkel om kleding te shoppen, maar wel leuke andere dingen. Sinds de V&D weg is, ga ik heel graag naar de HEMA toe om daar mijn schoolspullen te shoppen. Ik vind dat de HEMA altijd een hele leuke stijl heeft. Ik heb daar ook een mok gekocht en die is ook precies in die stijl. De HEMA vind ik niet altijd heel erg goedkoop, maar ook niet super duur dat je je hele portemonnee leeg trekt. Gelukkig hebben wij hier in het dorp een HEMA, en dat is gelukkig dichtbij.

DIT IS WAAR: hipster dingen.
En dat meen ik ook echt. Dit Is Waar vind ik echt een hele leuke winkel als het gaat om hipster dingen en de hipster stijl. Je kan er je dopper halen, maar ook zijn er leuke kaarten en interieur dingen. Ik zie deze winkel steeds vaker in steden en ik weet dat er eentje zit in Utrecht bij de Oude Gracht. Ik heb hier ook mijn Dopper gehaald, en ik heb hier een keer een kaartje gehaald voor iemand. Dit Is Waar vind ik niet heel goedkoop en een tikje aan de dure kant, maar dat snap ik ook wel. Er zijn namelijk ook veel milieubewuste producten en artikelen te vinden.

Wat zijn jouw favoriete winkels?
Laat het me weten! Vind ik leuk.

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: