donderdag 18 augustus 2016

Ik was op vakantie!

Hoi allemaal,

Het is vandaag 18 augustus, en ik ben net terug van vakantie. Ik hoor het je al zeggen: vakantie? huh? In de tijd dat ik op vakantie ben geweest zijn er gewoon artikelen en video's online gekomen, dus ik begrijp als je het niet weet. Binnenkort komen er vlogs van deze vakantie online, maar ik kan nu al wat dingen vertellen waar we verbleven.

Ik moet wel zeggen, ik heb expres niet gezegd dat ik op vakantie was i.v.m. de veiligheid. Ik denk dat je dat zelf ook wel begrijpt.

bron: TUMBLR (niet zelf!)

Zondag 31 juli en maandag 1 augustus.
We gingen met de Stena Line boot van Kiel naar Göteborg. Kiel is in Noord-Duitsland en Göteborg halverwege Zweden. We verbleven hier van 18:45 tot de volgende ochtend 09:15.

Maandag 1 augustus t/m zaterdag 6 augustus.
We verbleven in een plaatsje genaamd Hestra, in een typisch Zweeds huisje.

Zaterdag 6 augustus t/m zaterdag 13 augustus.
We verbleven in een particulier huisje met een heel mooi uitzicht, zo ver dat je het niet eens meer kon zien. Dit lag dichtbij Båstad en Ängelholm.

Zaterdag 13 augustus en zondag 14 augustus.
We verbleven in een bed & breakfast, omdat het anders niet goed uitkwam.

Zondag 14 augustus t/m woensdag 17 augustus.
We verbleven in Degeberga Stugby Vakantiepark. Dit huisje is ook weer typisch Zweeds.

Woensdag 17 augustus t/m donderdag 18 augustus.
We gingen weer met een boot, maar nu van Trelleborg naar Rostock. Nu van 3 uur in de middag tot negen uur in de avond.

Ik heb een hele leuke vakantie gehad, en zoals ik al zei: er komen nog video's.

Veel liefde,
Marit.

Geen opmerkingen: